اختصاص 5 هکتار زمین برای احداث پارکینگ در مجموعه پل معلق هیر

به گزارش تور ایران، استاندار اردبیل گفت: پنج هکتار زمین برای احداث پارکینگ برای دو هزار خودرو در این مجموعه در نظر گرفته شده و شهردار هیر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام می دهند.

اختصاص 5 هکتار زمین برای احداث پارکینگ در مجموعه پل معلق هیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز، 15 تیرماه در جلسه بررسی مسائل شهر هیر که با حضور دستگاه های متولی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه پروژه پل معلق هیر آبرو و حیثیت اردبیل است و مسائل موجود اعم از زیرساخت های اساسی از جمله راه های ارتباطی و پارکینک پل معلق تمام شیشه ای هیر برطرف می شود.

او با اشاره به اینکه با انتخاب مشاور مسائل موجود احصا می شود، گفت: علاوه بر استفاده از نظریه کارشناسی مشاور طرح، با انتخاب یک مشاور دارای رتبه برای تهیه نقشه گردشکری برای افزایش راندمان ارزش اضافه کرده منطقه و کارکرد اراضی می توان به نتیجه مطلوبی دست یافت.

استاندار اردبیل از مدیران دستگاه اجرایی مرتبط و فرماندار اردبیل خواست با بازدید میدانی و برگزاری جلسه فوق العاده شرایط این شهر را بررسی و جهت حل آن تلاش کنند.

بهنام جو با بیان اینکه باید مشاور طرح جامع شهر هیر نیز در مورد بازنگری طرح نظرات کارشناسی خود را اعمال کند، اضافه کرد: تراکم ترافیکی شهر هیر ظرفیت مسافران تابستانی را ندارد و باید برای این موضوع شورای ترافیک نیز به صورت حضوری نظریه کارشناسی و اعمال قانون را مورد توجه قرار دهد.

او ادامه داد: پنج هکتار زمین برای احداث پارکینگ برای دو هزار خودرو در این مجموعه در نظر گرفته شده و شهردار هیر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام می دهند.

استاندار اردبیل در مورد صدور پروانه بهره برداری نیز گفت: مدیر پروژه باید اسناد و مدارک لازم را جهت تهیه پروانه بهره برداری ارائه دهد.

بهنام جو با بیان اینکه پروتکل بهداشتی در مجموعه پل معلق هیر باید رعایت شود، عنوان کرد: مدیریت مجموعه با در نظر دریافت همه جوانب باید اقدامات لازم را جهت رعایت مسائل بهداشتی اعمال کند که البته در حال حاضر از ظرفیت 600 نفری 200 نفر از پل استفاده می کنند.

او گفت: علاوه بر مجموعه پل شیشه ای هیر منطقه گردشگری دربند نیز در افزایش میزان ترافیک سهیم است و شهرداری هیر باید با تمام توان برای حل این معضل با همکاری سایر دستگاه ها تلاش کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1253

به "اختصاص 5 هکتار زمین برای احداث پارکینگ در مجموعه پل معلق هیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 5 هکتار زمین برای احداث پارکینگ در مجموعه پل معلق هیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید