تور ارزان هند: معروف ترین سواحل گوا را بشناسید

به گزارش تور ایران، تا به حال شده با تماشا یک عکس یا صحنه هایی از فیلم آرزوی بودن در آن مکان را داشته باشید؟ جهان پر از مکان های رؤیایی است که به نظر غیرقابل دسترس می آیند؛ اما این مکان های شگفت انگیز همواره هم دور از دسترس نیستند. فقط کافیست جهانی اطراف خود را کمی بیشتر بشناسید. در این مطلب می خواهیم به سواحل گوا سفر نموده و در میان ماسه های طلایی، نخلستان های بلند و غروب آفتابی زیبایش لحظاتی بی نظیر را تجربه کنیم.

تور ارزان هند: معروف ترین سواحل گوا را بشناسید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

گوا ایالتی کوچک در غرب هند است که طبیعتی بکر و بی نهایت زیبا دارد. در این بندر بسیار زیبا مجموعه ای از

سواحل شنی، سرگرمیات آبی، هتل های لوکس، رستوران های خوش مزه و درختان نخل سر به فلک کشیده گردهم

آمده و یکی از حیرت انگیزترین منطقه ها هندوستان را پدید آورده اند. برای سفر به این بندر بی نظیر و تجربه

لحظاتی ناب با خبرنگاران همراه شوید.

.

سواحل گوا

سواحل گوا با طبیعت بی نقص خود از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان به تعداد می فرایند. در این مطلب با معروفترین سواحل گوا آشنا می شویم.

Agonda Beach

سواحل آرام و بدون هیاهو را به مکان های شلوغ ترجیح می دهید؟ آگوندا از زیباترین سواحل گوا است که در آن می توانید روی جایگاه های ساحلی بنشینید و در حالی که یک نوشیدنی خنک به سبک گوا را میل می کنید از آرامش دریا و صحنه زیبای غروب آفتاب لذت ببرید.

آگوندا در بین دو منطقه کولا و پالوم قرار گرفته است. این ساحل زیبا به علت آرامش محض خود به نام ساحل خاموش هم معروفیت پیدا نموده است. خط ساحلی آگوندا 2 کیلومتر امتداد پیدا نموده و این راستا رستوران های محلی، هتل های لوکس و ویلاهایی با ساختمان های زیبا را می توان می دید. در انتهای راستا یک مرکز پروش لاک پشت وجود دارد که در آن گونه های مختلف لاک پشت نگه داری می شوند.

دوچرخه سواری یکی از محبوب ترین سرگرمیات ساحل آگوندا است. شما می توانید یک دوچرخه اجاره نموده و یک سواری لذت بخش در کنار ساحل داشته باشید.

Anjuna Beach

آنجونا از معروف ترین سواحل گوا است که زیبایی اش را مدیون صخره های قرمز رنگ خود می باشد. قدم زدن در کنار صخره و گوش دادن به صدای امواج دریا از لذت بخش ترین کارهایی است که در این ساحل می توان انجام داد.

علاوه بر طبیعت زیبا، این ساحل محل برگزاری جشن ها و فستیوال های گوا می باشد به همین علت از محبوبیت ویژه ای در میان ساکنین هند و گردشگران برخوردار است. ساحل آنجونا یکی از متنوع ترین بازارهای گوا را در خود دارد. شما می توانید در این بازار قدم بزنید، با فروشندگان محلی صحبت نموده و انواع صنایع دستی را به اسم سوغاتی بخرید.

با توجه به اینکه آنجونا از شلوغ ترین سواحل گوا به تعداد می رود، هیجان انگیزترین لحظات سفر به گوا را می توان در آن تجربه کرد.

.

Arambol Beach

آرامبول با داشتن جاده ساحلی 16 کیلومتری که سرتاسر آن با نخل های سرسبز پوشیده شده است، توانسته در میان زیباترین سواحل گوا قرار گیرد. این منطقه افسونگر ساحل شنی و صخره ای را در کنار هم دارد و با ایستادن بر روی تپه های سرخش می توان چشم اندازی بی نظیر از دریای عرب را مقابل خود داشت.

در انتهای جاده ساحلی آرامبول جنگلی سرسبز وجود دارد که با یک دریاچه بسیار رؤیایی تزئین شده و پذیرای گردشگرانی است که می خواهند مدیتیشن هندی را در مکانی آرام تجربه نمایند.

پاراگلایدر، شنا، موج سواری، قایق سواری و … از سرگرمیات ساحل آرامبول به تعداد می فرایند.

Arossim Beach

آروسیم همانند دیگر سواحل گوا سهم زیبایی خود را طبیعت گرفته و با داشتن ماسه های سفید خیره نماینده و نخلستان های متراکم همانند نگینی در بندر زیبای گوا می درخشد. دریای آروسیم بسیار آرام بوده و وجود قایق های آبی رنگارنگ که با وزرش باد به پایکوبی درمی آیند زیبایی این ساحل را چند برابر نموده است.

هتل لوکس Hyatt Goa Resort در نزدیکی این ساحل قرار گرفته و شما می توانید پس گردش و سرگرمی با رستوران مجلل هتل رفته با انواع نوشیدنی و غذاهای خوش طعم بین المللی از خودتان پذیرایی کنید.

Ashwem Beach

ساحل آشویم از طولانی ترین سواحل گوا است که از رودخانه چاپورا آغاز شده و تا اشوام امتداد پیدا می نماید.

آب و هوای بسیار عالی، تمیز بودن و سرگرمیات آبی فراوان باعث شده تا ساحل آشویم همواره مملو از گردشگرانی باشد که در گوا در پی مکانی پر از هیجان برای به چالش کشیدن خود هستند. البته طولانی بودن ساحل این امکان را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا هر چه به انتهای ساحل نزدیک تر شوند، از هیاهو دور شده و فضای خصوصی تری را برای قدم زدن و ورزش های آرامی مانند یوگا و مدیتیشن در اختیار داشته باشند.

Candolim Beach

در نزدیکی قلعه آگودا و رودخانه معروف شاهزاده یکی از بکرترین سواحل گوا را می توان دید. این ساحل طبیعتی حیرت انگیز دارد و با موج های آرام خود، نهایت آرامش را به گردشگران هدیه می دهد.

ساحل کاندولیم علاوه بر زیبایی خارق العاده، برترین مکان برای غواصی و تماشا جهانی شگفت انگیز زیر آب است. بعلاوه در این ساحل شما می توانید بر روی تپه های سرسبز قدم زده و از نور ملایم خورشید استفاده نموده و حمام آفتاب بگیرید.

جهت رزرو تور گوا و تور هند با همکاران واحد فروش در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری گوا

معرفی هتل 5 ستاره Grand Hayatt در گوا

از بازارهای سنتی تا لوکس، معروفترین مراکز خرید گوا

برترین زمان سفر به گوا

5 پارک آبی معروف گوا، برای یک سفر خنک تابستانی

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور ارزان هند: معروف ترین سواحل گوا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: معروف ترین سواحل گوا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید