ادعای عجیب درباره قتل دختر دانشجو

به گزارش تور ایران، دو پسر جوان که متهم هستند بعد از قتل دختر دانشجو جسدش را آتش زده اند در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند. متهمان در این جلسه منکر اتهام قتل شده و اولیای دم برای آنها اشدمجازات خواستند.

ادعای عجیب درباره قتل دختر دانشجو

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل و پس از گزارش ناپدیدشدن مرموز دختر دانشجویی آغاز شد. دختر دانشجو بعد از ترک خانه در تهران دیگر بازنگشت و پدر و مادرش وقتی غیبت او طولانی شد برای یافتنش از پلیس درخواست کمک کردند. جست وجوها برای یافتن لاله ادامه داشت تا این که جسد سوخته او در حاشیه تهران پیدا شد و با بررسی جسد، معین شد متعلق به دختر گمشده است. خودروی دختر جوان هم در خیابانی در شمال تهران پیدا شد. ماموران با ردیابی تماس های لاله به پسر جوانی به نام سامان رسیدند که آخرین بار با لاله در ارتباط بود.

سامان بعد از دستگیری در بازپرسی ها مدعی شد: لاله از من مواد می خرید و روز حادثه هم سراغ من آمد و مواد گرفت. بعد خواست او را به جایی ببرم تا مواد بکشد. من هم او را به خانه دوستم صابر بردم. به دستشویی رفتم و وقتی برگشتم متوجه مرگ لاله شدم. چون خودم به لاله مواد داده بودم در انتقال جسد به صابر کمک کردم. جسد را با ماشین لاله به حاشیه شهر برده و آتش زدیم. بعد هم ماشین را در محلی خلوت رها کردیم.

با این اعترافات، صابر دستگیر اما مدعی شد: من با دختر جوان درگیر شدم اما مصرف مواد باعث مرگ لاله شد.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در این جلسه اولیای دم برای قاتل درخواست قصاص کرده و گفتند؛ متهمان دروغ می گویند. لاله معتاد نبود و هرجایی می رفت به ما خبر می داد. آنها با طرح این ادعا قصد دارند دخترم را مقصر نشان دهند. حاضر هستیم تفاضل دیه را پرداخت کنیم تا حکم اجرا شود.

در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به صابر از او خواست از خود دفاع کند که پسر جوان با رد اتهام قتل عمد گفت: وقتی سامان به دستشویی رفت، لاله نشئه کرد و با وضعیتی نامناسب به سمت در حرکت کرد. اگر بیرون می رفت آبرویمان در محله می رفت. خواستم مانعش شوم که با من درگیر شد و یکدفعه حالش بد شد و نفسش بند آمد. به او تنفس مصنوعی دادم اما فایده نداشت. از ترس همراه سامان جسد را بیرون برده و آتش زدیم.

سامان هم در دفاع از خود گفت: من در قتل نقشی نداشتم و به خاطر ترسی که داشتم با صابر در انتقال جسد همراه شدم.

پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران برای محاکمه وارد شور شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1857

به "ادعای عجیب درباره قتل دختر دانشجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب درباره قتل دختر دانشجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید