از حضور مربی خارجی استقبال می کنم، بازیکنان جوان دیده شدند

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال زنان فردا (دوشنبه) با برگزاری چهار ملاقات شروع خواهد شد. تیم ذوب آهن اصفهان که با 9 پیروزی و بدون شکست قهرمان نیم فصل شد فردا میهمان تیم مهرسان خواهد بود.

از حضور مربی خارجی استقبال می کنم، بازیکنان جوان دیده شدند

فریبا صادقی در مصاحبه با خبرنگاران درباره شروع مرحله برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال زنان گفت: دور رفت 9 بازی برگزار کردیم که خوشبختانه بدون شکست همراه بود، توانستیم با وجود چند آسیب دیدگی و بازی سنگین بیرون از خانه صدر جدول رده بندی را در اختیار بگیریم.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: استراحت نیم فصل کوتاه بود اما به علت فشردگی برنامه های فدراسیون چاره ای نداشته ایم و با شرایط خود را تطبیق دادیم. نخستین بازی دور برگشت نیز با تیم مهرسان خواهد بود.

وی درباره دور رفت مسابقات نیز گفت: خوشبختانه مرحله رفت بدون حاشیه و بدون جابجایی برنامه رقابت ها همراه شد. داوری مسابقات نیز کم اشتباه بود، بعضی از بازی ها حساس بود و تعداد بازی های یک طرفه نسبت به سال گذشته کمتر بود. تعدادی بازیکن جوان و آینده دار نیز دیده شدند.

صادقی که راهنمایی تیم ملی والیبال زنان را نیز برعهده داشت درباره حضور سرمربی خارجی گفت: فدراسیون والیبال تابستان در جلسه ای مبنی بر انتخاب گزینه خارجی نظرسنجی کرد که من نیز در آن جلسه حضور داشته ام و اعتقادم این است که باید از مربی خارجی استفاده گردد اما چون زمان تا رقابت های آسیایی کم بود و پیدا کردن گزینه مناسب غیرممکن بود به همین علت در آن فرایند راهنمایی تیم ملی را پذیرفتم.

وی ادامه داد: تعداد مربیان زن توانمند در سطح جهان و به ویژه آسیا کم است، معمولاً راهنمایی تیم های آسیایی را مردان برعهده دارند. فرایند انتخاب مربی برای تیم ملی والیبال زنان که بتواند با سطح فرهنگی و اجتماعی ما سازگار باشد سخت است اما فدراسیون طبق وعده ای که داد توانست مربی خارجی را گزینش کند. من نیز اعلام نموده بودم هر زمان که مربی خارجی انتخاب گردد از این موضوع استقبال خواهم کرد.

صادقی در انتها گفت: از فدراسیون والیبال برای برگزاری منظم مسابقات لیگ و نیز پخش مسابقات به وسیله آپارات تشکر می کنم. از مسئولان باشگاه ذوب آهن که حمایت خوبی را از تیم دارند نیز متشکرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2082

به "از حضور مربی خارجی استقبال می کنم، بازیکنان جوان دیده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از حضور مربی خارجی استقبال می کنم، بازیکنان جوان دیده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید