اعترافات کیه لینی در کتاب توضیح حالش: از اینتر متنفرم، بالوتلی و ملو بدترین هم تیمی هایم بوده اند

به گزارش تور ایران، کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس در کتاب تازه منتشر شده توضیح حال خود، به تنفرش از اینتر اعتراف کرد و بدترین بازیکنانی که کنارشان بازی نموده را هم معرفی کرد.

اعترافات کیه لینی در کتاب توضیح حالش: از اینتر متنفرم، بالوتلی و ملو بدترین هم تیمی هایم بوده اند

به گزارش خبرنگاران، جورجو کیه لینی مدافع حرفه ای تیم فوتبال یوونتوس در کتاب توضیح حال جدید خود با عنوان من جورجو که قرار است سود حاصل از فروش آن صرف امور خیریه گردد، اعترافات جالبی درباره خودش انجام داده است.

او درباره محتوای این کتاب به نشریه رپوبلیکای ایتالیا گفت: من هرآنچه که در کتابم نوشته شده را تأیید می کنم. در دوران بازیگری ام دو بازیکن مرا مأیوس کردند. بالوتلی آدمی منفی است که هیچ احترامی برای گروه قائل نیست. در جام کنفدراسیون های سال 2013 او در خصوص هیچ چیزی با تیم ملی راه نمی آمد و به آن یاری نمی کرد. او واقعاً احتیاج داشت یک سیلی بخورد. برخی از مردم فکر می کردند که او جزو 5 مهاجم برتر جهان است اما به نظر من او جزو 10 تا یا حتی 20 مهاجم اول جهان هم نبود. با این حال از او بدتر هم یک نفر بود. فیلیپه ملو (هافبک سابق یوونتوس). او واقعاً بدترین بود. من اصلاً نمی توانم آدم هایی که احترام دیگران را نگه نمی دارند را تحمل کنم، آنهایی که همواره دوست دارند مخالفت نمایند. زمانی هم که ملو در تیم بود، ما دائماً در آستانه یک درگیری قرار داشتیم. من این را به مدیران تیم هم گفتم. او سیب فاسدی بود که بقیه را هم فاسد می کرد.

بالوتلی در پاسخ به این سؤال که آیا با اظهاراتش درباره بالوتلی روبه رو شدن با او در نبرد بعدی یوونتوس با برشا سخت نخواهد بود، گفت: من از کسی کینه به دل نمی گیرم و احتیاجی به این کار ندارم. اگر لازم باشد مسئله ای را با این بازیکنان درمیان بگذاریم این کار را خواهم کرد. من دوست صمیمی هیچ کسی نیستم اما تنها دو نفر بودند که پا را از حدشان فراتر می گذاشتند. تا جایی که من می دانم، مشکل این نیست که شما بد بازی کنید یا چند شب روی فرم نباشد اما اگر بی احترامی کنید و به هیچ ارزشی هم پایبند نباشید، دیگر مسئله فرق می نماید. یک بار ممکن است اشتباهی از کسی سر بزند اما وقتی آن اشتباه تکرار می گردد دیگر قابل بخشش نیست.

اعتراف دیگری که کیه لینی در کتاب توضیح حالش داشته درباره رقیب دیرینه تیمش یعنی اینتر است و به این ترتیب به اظهارات هفته گذشته مارکو ماتراتزی، مدافع اینتر درباره یوونتوس پاسخ داد.

مدافع بانوی پیر گفت: من فکر می کنم که مردم منظورم را متوجه می شوند و من دوست ندارم که از حرف هایم سوء برداشت گردد. من از نظر ورزشی از اینتر متنفرم همانطور که مایکل جردن (اسطوره NBA) از تیم دیترویت پیستونز متنفر بود. واقعاً نمی توانم جلوی تنفرم از این تیم را بگیرم اما 99.9 درصد مواقع وقتی که بیرون از زمین بازی بازیکنانی که در زمین بازی با آنها درگیر شده ام را می بینم، با آنها اوقات خوبی را سپری می کنم و می توانیم با هم بخندیم. در واقع سال گذشته که رباط صلیبی پاره کردم، لذت بخش ترین پیامی که دریافت کردم از خاویر زانتی (کاپیتان سابق و نایب رئیس فعلی اینتر) بود. این تنفر ورزشی است که همواره به شما برای شکست دادن یک رقیب انگیزه می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1163

به "اعترافات کیه لینی در کتاب توضیح حالش: از اینتر متنفرم، بالوتلی و ملو بدترین هم تیمی هایم بوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعترافات کیه لینی در کتاب توضیح حالش: از اینتر متنفرم، بالوتلی و ملو بدترین هم تیمی هایم بوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید