امضای تفاهمنامه مشترک میان کمیسیون ملی یونسکو و اندیشکده حکمرانی شریف

به گزارش تور ایران، ایلنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، امضای تفاهمنامه مشترک میان کمیسیون ملی یونسکو و اندیشکده حکمرانی شریف صورت گرفت.

امضای تفاهمنامه مشترک میان کمیسیون ملی یونسکو و اندیشکده حکمرانی شریف

در راستای انعکاس دستاوردها و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم، فناوری و نوآوری در سطح بین الملل و بهره برداری از امکانات، توانمندی ها، پتانسیل و ظرفیت های مشترک تفاهمنامه ای فی مابین علی اکبر متکان (دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران) و سید محمد صادق امامیان (بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره اندیشکده حکمرانی شریف) منعقد و طی آن چارچوب همکاری های متقابل معین شد.

از جمله مفاد این تفاهمنامه میتوان به حمایت معنوی و حقوقی کمیسیون از برنامه ها و فعالیت های اندیشکده، ذیل اهداف یونسکو و همکاری اندیشکده در برگزاری همایش های منطقه ای و بین المللی و میزگردهای تخصصی کمیسیون در حوزه علم و فناوری اشاره نمود.

بعلاوه، مقرر شد کارگروهی مشترک از نمایندگان طرفین به منظور پیگیری، نظارت و اجرای مفاد این تفاهمنامه معین شده تا علاوه بر پیگیری، راهبری، سیاستگذاری و تصویب برنامه ها را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

در این جلسه اکبر یوسفی معاون اجرایی، هدی زارع مشاور علمی کمیسیون ملی یونسکو ایران و مجید افشانی مدیر گروه بین الملل اندیشکده حکمرانی شریف نیز حضور داشتند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2361

به "امضای تفاهمنامه مشترک میان کمیسیون ملی یونسکو و اندیشکده حکمرانی شریف" امتیاز دهید

1 کاربر به "امضای تفاهمنامه مشترک میان کمیسیون ملی یونسکو و اندیشکده حکمرانی شریف" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهمنامه مشترک میان کمیسیون ملی یونسکو و اندیشکده حکمرانی شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید