دیدار صالحی امیری با مسئولان کمیته بین المللی المپیک در جاکارتا

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، عصر روز گذشته سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در دیدار با پره میرو و جرومی مسئولان روابط کمیته های ملی المپیک و ارتباطات سازمانی کمیته بین المللی المپیک IOC به بحث و مصاحبه در خصوص مسائل مختلف این دو نهاد پرداختند.

دیدار صالحی امیری با مسئولان کمیته بین المللی المپیک در جاکارتا

در ابتدای این دیدار نمایندگان IOC دعوت رسمی توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک از سید رضا صالحی امیری جهت دیدار با وی در شهریور ماه سالجاری را رسما به وی بیان کردند.

در ادامه پره میرو مدیر روابط کمیته های ملی المپیک و همبستگی المپیک IOC با اشاره با سابقه طولانی همکاری مناسب دونهاد، کمیته ملی المپیک ایران را یکی از مهمترین و تاثیرگزارترین کمیته های المپیک آسیا و جهان دانست و خواهان توسعه تعامل و همکاری هر چه بیشترشان شد.

جرومی رئیس بخش مدیریت و ارتباطات سازمانی روابط کمیته های ملی المپیک IOC نیز محورهای آموزش، همبستگی، بازگانی و مارکتینگ را موضوعات اصلی محور بحث عنوان نمود و آمادگی IOC برای حمایت هر چه بیشتر در این زمینه ها را بیان کرد.

صالحی امیری نیز ضمن تقدیر و تشکر از برپایی این نشست آمادگی ایران برای حضور در برنامه های آموزشی بخصوص رشته های ورزشی همانند کشتی ،وزنه برداری، تکواندو و غیره در کشورهایی که هنوز در آنها توسعه و رشدی نداشته اند بیان کرد و گفت: بی شک با هدف همبستگی ورزشی می توانیم در تمام بخش ها بخصوص آموزش در کنار کمیته بین المللی المپیک باشیم.

وی ادامه داد: در کنار اعزام بهترین مربیان ورزشی ای ان جهت حضور در کلاس های آموزشی خواهان برپایی کلاسهایی ویژه برای بالا بردن اطلاعات علمی مربیان و ورزشکاران قهرمان هستیم.

در سرانجام این نشست مقرر گشت، طرفین ضمن آماده سازی دستورجلسه شهریور ماه، زمینه برپایی نشست کمیته ملی المپیک ایران برای برپایی نشستهای ویژه با حوزه های تخصصی کمیته بین المللی المپیک را فراهم سازند.

سیدرضا صالحی امیری و توماس باخ 21 شهریور (12 سپتامبر) در لوزان، مقر اصلی کمیته بین المللی المپیک(IOC) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 19

به "دیدار صالحی امیری با مسئولان کمیته بین المللی المپیک در جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار صالحی امیری با مسئولان کمیته بین المللی المپیک در جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید