اینترنت رایگان برای دانش آموزان روستایی قم

به گزارش تور ایران، رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم گفت: در حال تعامل با مخابرات هستیم تا به صورت رایگان اینترنت در اختیار دانش آموزان روستایی در استان قرار بگیرد.

اینترنت رایگان برای دانش آموزان روستایی قم

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، غلامحسین احمدوند اضافه کرد: سامانه شاد را در موبایل و کامپیوتر می توان استفاده کرد. خوشبختانه سامانه تحت وب شاد در ویندوز نیز راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان برای ورود به نرم افزار شاد باید احراز هویت شوند. دانش آموزان برای وارد کردن مشخصات خود باید صفحه کلیدشان لاتین باشد و مشخصات کامل شناسنامه را وارد نمایند.

این مسئول توضیح داد: مدیران و معلمان می توانند به صورت دستی نیز دانش آموزان را عضو کلاس نمایند. همچنین والدین و دانش آموزان می توانند مسائل خود را با شماره تماس 43081 اطلاع رسانی نمایند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم تاکید نمود: امکان تدریس آنلاین در نرم افزار شاد پیش بینی شده است. طی روزهای آینده همه امکانات برنامه شاد بروزرسانی می گردد.

وی اعلام کرد: طبق آماری که از بخش های روستایی کسب شده، بسیاری از دانش آموزان به نرم افزار شاد ورود یافته اند و در حال تعامل با مخابرات هستیم تا به صورت رایگان اینترنت در اختیار دانش آموزان روستایی در استان قرار بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1105

به "اینترنت رایگان برای دانش آموزان روستایی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت رایگان برای دانش آموزان روستایی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید