بازگشت علیرضا جاویدنیا به صبح جمعه با شما

به گزارش تور ایران، یلدا و لبخند ویژه برنامه گروه صبح جمعه با شما رادیو ایران است که با اجرای علیرضا جاویدنیا روی آنتن رادیو ایران می رود.

بازگشت علیرضا جاویدنیا به صبح جمعه با شما

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده سردبیر و کارگردان برنامه صبح جمعه با شما با اشاره به این که علیرضا جاویدنیا مجری ویژه برنامه یلدا و لبخند است، گفت: علیرضا جاویدنیا همچنان به دلیل حفظ سلامت در ضبط روتین برنامه حضور ندارد، ولی طی تماس تلفنی از او خواستیم تا در شب یلدا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ویژه برنامه یلدا و لبخند حضور داشته باشد.

قدوسیان اعلام نمود: علاوه بر جاویدنیا حضور هنرمندانی همچون بیوک میرزایی، عباس محبی، ایزد کاویانی، محمدرضا لبیب، آرش پایدار، حمیدرضا اللهیاری، زهره کدخدازاده و گلچهره زند در برنامه قطعی شده و قرار است با پیشکسوتان دیگری همچون امیر نوری، جلال مقامی، حمید منوچهری، پریچهر بهروان و فرهنگ جولایی ارتباط تلفنی برقرار شود.

بخش های نمایشی متعدد و طنز آهنگ های ویژه شب یلدا از دیگر بخش های این برنامه است.

یلدا و لبخند ویژه برنامه گروه صبح جمعه با شما در شب یلدا یکشنبه 30 آذرماه از ساعت 19 تا 24 به تهیه کنندگی سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان به صورت زنده از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1535

به "بازگشت علیرضا جاویدنیا به صبح جمعه با شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت علیرضا جاویدنیا به صبح جمعه با شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید