بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون سفیر کتاب های کودک و نوجوان شد

به گزارش تور ایران، فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون، سفیر کتاب های کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق شد.

بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون سفیر کتاب های کودک و نوجوان شد

به گزارش خبرنگاران به نقل مهر ، فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در دپارتمان تخصصی کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق (کتاب های زرافه) به عنوان سفیر کتاب های کودک و نوجوان انتخاب شد.

لزوم توجه بیشتر به کتاب های کودک و نوجوان به ویژه در دوران اپیدمی ویروس کرونا بهانه ای است تا هنرمندان و چهره های شناخته شده به حمایت از این حوزه بپردازند. بر همین اساس فریبا کوثری به عنوان اولین سفیر کتاب های کودک و نوجوان وارد این عرصه شد.

در متن تقدیرنامه ای که از سوی سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاست گذاری انتشارات سیمای شرق به فریبا کوثری تقدیم شد، آمده است:

هنرمند ارجمند، سرکار خانم فریبا کوثری

نقش بی بدیل هنرمندان محبوب و مردمی در آگاهی بخشی به آحاد مردم و ارتقاء فرهنگ عمومی غیرقابل کتمان و بسیار موثر است. در برهه ای از تاریخ دنیا که تمامی شئونات زندگی بشر دستخوش حوادث طبیعی و غیرطبیعی است و ویروس کرونا تغییرات عمده ای در سبک زندگی انسان ها ایجاد نموده، کوشش برای دستیابی به زندگی با کیفیت به وسیله توسعه کتاب خوانی بسیار ارزنده و قابل ستایش است. در این بین تصدیق خواهید فرمود که حوزه کودک و نوجوان به دلایل متعددی نیازمند توجه ویژه ای از سوی نخبگان فکری و فرهنگی جامعه از جمله هنرمندان عزیز است.

به پاس حضور ارزشمندتان در جمع مدیران و کارشناسان کتاب های زرافه وابسته به انتشارات سیمای شرق مفتخریم از سرکارعالی دعوت به عمل آوریم به عنوان سفیر کتاب های کودک و نوجوان همراهی همیشگی با ما را پذیرا باشید تا بیش از پیش به داشتن فرزندانی با دانش امیدوار باشیم.

انتشارات سیمای شرق و دپارتمان تخصصی کودک و نوجوان این انتشارات (کتاب های زرافه)، با هدف آموزش بچه ها و یاری به آن ها برای درک بهتر دنیای اطرافشان اقدام به چاپ آثار تألیف و ترجمه نموده است.

همچنین این انتشارات در جهت حفظ سلامتی مخاطبان خود و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اقدام به ارائه نسخه های چاپی کتاب های خود، به صورت الکترونیکی، نرم افزاری و وب سایت های کتاب خوان از جمله نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1475

به "بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون سفیر کتاب های کودک و نوجوان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون سفیر کتاب های کودک و نوجوان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید