با بهترین سواحل پاتایا برای شنا کردن آشنا شوید !

به گزارش تور ایران، سواحل پاتایا می تواند لذت سفر شما را چند برابر سازد و تجربه فوق العاده از زندگی ساحلی، در تایلند را برای شما به ارمغان آورد، بدون اینکه احتیاج باشد به مناطق جنوبی این کشور سفر کنید و راه های طولانی را برای رسیدن به سواحل بپیمایید.

با بهترین سواحل پاتایا برای شنا کردن آشنا شوید !

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

تایلند زیباترین و بهترین جاذبه های توریستی و سواحل را در خود جای داده است؛ به طوری که می توان گفت تنها جاذبه های توریستی و توریستی در تایلند، دریا و جزیره های بسیار زیبا و فوق العاده آن می باشد. بعد از سفر به تایلند، یافتن یک ساحل برای شنا کردن، می تواند اولین قدم برای تفریح در یک مسافرت باشد.

برای رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید:

شهر زیبای پاتایا کجاست ؟

شهر توریستی و توریستی پاتایا در فاصله 150 کیلومتری بانکوک، پایتخت تایلند و در استان چونبوری واقع شده است.

این شهر تفریحی در اوایل دهه 1980 به شهرت رسید و تا قبل از آن، به عنوان یک شهر کوچک ماهیگیری که مناطق و عجایب طبیعی بسیاری را در خود پنهان نموده بود، شناخته می شد؛ افراد از وجود چنین جاذبه های توریستی کاملا بی خبر بودند.

ولی امروزه بعد از شهرت این شهر، به صورت کامل به مکانی توریستی تبدیل شده است و علت آن هم وجود سواحل زیبا در پاتایا می باشد که امثال آنها در دنیا وجود ندارد.

پاتایا به عنوان یکی از پربازدید ترین نقاط تایلند به شمار می رود، پس پیشنهاد می گردد برای یک بار هم که شده، تجربه زندگی در سواحل پاتایا را به خود هدیه دهید.

تعداد سواحلی که در پاتایا وجود دارند، بسیار هستند ولی تنها تعدادی از آنها به صورت شناخته شده در بین مردم مورد بازدید قرار می گیرند؛ عموما سواحل معروف پاتایا در تمام ایام سال بخصوص در روز های تعطیل بسیار شلوغ و پر ازدحام هستند.

پس اگر می خواهید در یک محیط آرام و دلنشین از این گونه سواحل لذت ببرید، پیشنهاد می گردد ساحل های دیگری که با فواصل مختلف از یکدیگر در سراسر پاتایا قرار گرفته اند را نیز تجربه کنید، چرا که تعداد سواحل جذاب و زیبای پاتایا کم نیست.

از امکانات دیگر در پاتایا برای بازدید از مکان های دیدنی، سیستم حمل و نقل عمومی می باشد، که در این شهر در حالت نسبتا خوب و مطلوبی قرار گرفته است و دسترسی به نقاط مختلف و توریستی شهر را بسیار ساده می نماید؛ ولی باید بدانید در برخی از ساعات شبانه روز ترافیک های بسیاری در شهر دیده می گردد و به طور حتم برای شما آزاردهنده خواهد بود، پس ساعات مناسبی را برای گردش در شهر انتخاب کنید و تا جایی که ممکن است با اتوبوس ها جهت خود را بپیمایید.

سواحل پاتایا

از محبوب ترین و معروف ترین ساحل در پاتایا، ساحلی است که به مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم شده است. این ساحل دارای ظاهری هلالی به طول 4 کیلومتر است که موجب می گردد، تعداد افراد بیشتری بتوانند از این طبیعت زیبا بهره مند شوند.

ساحل پاتایا با شهرت دنیای خود، توریست های بسیاری را هر ساله به سمت خود می کشاند؛ همین توریستی بودن منطقه، موجب شده است تا جاده ساحلی مملو از فروشگاه و رستوران های فوق العاده باشد.

این ساحل یکی از سواحلی است که می توانید به راحتی به فعالیت های آبی خود مانند: پاراسلینگ، جت اسکی و شنا کردن در آن بپردازید.

در رستوران های زیبا و لاکچری به خوردن غذاهای مورد علاقه خود مشغول شده و از فروشگاه های موجود خرید های مورد احتیاج خود را انجام دهید.

ساحل پاتایا مملو از توریستان و مسافرانی است که از نقاط مختلف دنیا آمده اند و یک محیط شلوغ و پر ازدحام را پدید آورده اند.

اگر شلوغی برای شما آزار دهنده است ساحل دیگری را برای تفریحات خود انتخاب کنید؛ در غیر این صورت به جشن و تفریح در بین هزاران توریست بپردازید.

ساحل آرام و مهیج جامتین

این ساحل آرام و دلنشین در 3 کیلومتری ساحل پاتایا قرار گرفته است و از هر گونه هیاهو به دور است؛ همین سکوت و آرامش ساحل، جذابیت آن را دوبرابر نموده است.

ساحل جامتین برای کسانی که می خواهند در کمال آرامش مسافرت خود را انجام دهند، مناسب ترین گزینه ممکن است.

برای دسترسی به جامتین از سمت جنوب پاتایا باید خارج شوید تا به این تفریحگاه ساحلی با فضایی خلوت و آرام برسید. از جنوب پاتایا تا این ساحل زیبا تنها 10 دقیقه با تاکسی راه است،

دیدن این ساحل را به هیچ عنوان از دست ندهید.

وجود درختان نخل، ساحل آفتابی جامتین را به یک مکان تفریحی در کنار خانواده و دوستان تبدیل نموده است؛ در این ساحل زیبا و بسیار تمیز، میتوانید به ورزش های آبی پرداخته و از فروشگاه ها و رستوران های موجود در خط ساحلی نیز بهره مند شوید و لحظات شادی را برای خود ایجاد کنید.

سواحل پاتایا | ساحل خانوادگی وونگ آمات

این ساحل در شمال پاتایا و دورتر از شهر قرار گرفته است، به همین خاطر تعداد نفراتی که در این سواحل وجود دارند، بسیاری کم هستند و همین مورد ساحل وونگ آمات را به مناسب ترین ساحل برای تفریحات خانوادگی تبدیل نموده است.

ورزش ها و تفریحات آبی در این ساحل بسیار کم دیده می گردد به همین خاطر این ساحل می تواند برای شنا کردن بهترین گزینه باشد.

هتل های متعددی در اطراف ساحل وونگ آمات وجود دارند که از شهرت بسیاری برخوردار هستند و امکان اقامت را به مسافران در این ساحل زیبا و تمیز با شن های درشت می دهد.

این ساحل برای بازی بچه ها بسیار مناسب است چرا که ارتفاعی برای سقوط آنها وجود ندارد.

ساحل سنتی ناکلوا

این ساحل نمایی از شهر تایلند را در پاتایا به تصویر کشیده است. مردمان محلی در گذشته برای امرار معاش در این ساحل به ماهیگیری و پرورش نمک مشغول بودند ولی در حال حاضر خرج زندگی خود را از اجاره قایق ها، موج سواری به دست می آورند.

ساحل ناکلوا برای افرادی که مایل هستند در این مناطق زیبا شنا نمایند، بسیار مناسب است. امروزه این ساحل زیبا با احداث هتل های زنجیره ای کاملا به روز و مدرن شده؛ علاوه بر امکانات تفریحی می توانید از امکانات اقامتی نیز در این ساحل زیبا بهره مند شوید.

در ساحل سنتی ناکلوا می توانید خود را به خوردن اسنک ها و غذاهای خیابانی که در این منطقه سرو می گردد دعوت کنید؛ طعم خوب و خوش غذاها لذت سفر شما را در این ساحل تکمیل خواهد نمود.

همچنین اگر مایل بودید، میتوانید در هتل های پنج ستاره که دارای کیفیت بسیاری هستند، اقامت داشته باشید و زمان بیشتری را در ساحل ناکلوا بگذرانید.

ساحل بهشتی کوه لارن

این ساحل مرجانی شباهت بسیار زیادی به سواحل مناطق جنوبی تایلند دارد؛ این مکان عاشقانه، یک بهشت گرجهتی به دور از هیاهوی شهر است که در دریای جنوب پاتایا واقع شده است.

شفافیت و تمیزی آب این ساحل، تجربه لذت شنا کردن را به تمام مسافران هدیه می نماید. قایق سواری و تماشای ساحل ماسه ای سفید و مرجان ها از داخل قایق های شیشه ای، امکانات دیگری است که برای توریست ها قرار داده شده است. این ساحل رمانتیک امکان تفریحاتی مانند اسنورکلینگ و قایق سواری را در اختیار شما می گذارد.

ساحل کوه لارن در بین کوه ها قرار گرفته و موجب شده یک چشم انداز زیبایی از کوه و ساحل در مقابل دیدگان تماشاگران و توریست ها باشد، علاوه بر این امکاناتی مانند مدرسه، بازار محلی و کلینیک پزشکی نیز در این ساحل در دسترس خواهد بود.

ساحل کوه فای یا جزیره بامبو ساحلی

یکی از بهترین ساحل های آرامش بخش در پاتایا این ساحل می باشد؛ چرا که کمتر شناخته شده است و افراد زیادی از وجود آن آگاه نیستند، پس می تواند یک محیط آرام برای استراحت و لذت بردن از مناظر طبیعی باشد.

دسترسی به ساحل کوه فای بسیار ساده بوده و تحت نظارت برج دیده بانی نیروی دریایی تایلند نیز قرار گرفته است، پس امنیت در این ساحل تضمین شده خواهد بود.

جنگل های بامبو، گسترش ساحل تا خلیج، وجود امواج آرام، غواصی در سخره های مرجانی و تماشای موجودات دریایی، زیبایی ها و جذابیت این ساحل را تکمیل نموده است.

علاوه بر این در ساحل کوه فای می توان یک غذای ایتالیایی را در کافه و یا رستوران نوش جان کرد.

سواحل پاتایا | ساحل رویایی دانگتان

این ساحل نیز جزو ساحل های معروف پاتایا می باشد و تا 1.5 کیلومتر کشیده شده و خط ساحلی را تشکیل داده است.

درختان نخل در کنار این ساحل یک محیط کاملا رویایی را پدید آورده که نمی توان مثال آن را جای دیگر یافت.

بسیاری از توریستان و توریست های اروپایی از این ساحل دیدن می نمایند و برای آنها این ساحل یک جاذبه توریستی فوق العاده است؛ برای ورزش های آبی و شنا نیز محدودیتی وجود ندارد و بسیار تفریحات آبی در این ساحل رواج دارد.

ساحل دنج و اختصاصی کوزی

دسترسی به این ساحل کمی سخت است، چرا که در پشت دو هتل مجلل پنهان شده و یک مکان دنج و اختصاصی را پدید آورده؛ این ساحل کوچک و عاشقانه دارای چند غرفه ساحلی است و بهترین مکان برای گشت و گذار در سواحل پاتایا می باشد.

این ساحل دنج بین پاتایا و ساحل جامتین واقع شده است و به عنوان یکی از تمیز ترین سواحل در پاتایا شناخته می گردد. شفاف ترین آب ها را با یک چشم انداز حقیقی و زیبا می توان در این ساحل تجربه نمود.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1832

به "با بهترین سواحل پاتایا برای شنا کردن آشنا شوید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین سواحل پاتایا برای شنا کردن آشنا شوید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید