برگزاری دوره آموزشی برای مدیران زن ورزش استان های کشور

به گزارش تور ایران، دوره آموزشی رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی ویژه مدیران زن ورزش استان های کشور به مدت 3 روز در آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

برگزاری دوره آموزشی برای مدیران زن ورزش استان های کشور

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران،این دوره با حضور نمایندگانی از 31 استان کشور برای ارتقای توانمندی ها و به روز رسانی دانش مدیران زن کشور انجام شد.

این دوره آموزشی جزو برنامه های مصوب در کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک است.

کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه زنان را از سال گذشته سرلوحه و در دستور کار خود قرار داده است.

آنالیز آسیب های ناشی از فضای مجازی در ورزش، روینمودهای مدیریت منابع انسانی در ورزش و مفاهیم نوین برنامه ریزی راهبردی در ورزش از مهم ترین مباحثی که توسط استادان دوره ارائه شد.

موضوع هایی نظیر سنجش ساختار قامتی، آنالیز مسائل زیستی روانی و اجتماعی زنان در ورزش، مدیریت هیجانات در ورزش، مدیریت ارتباطات موثر در ورزش و چالش های سرپرستی تیم های ورزشی نیز به مدیران زن ورزش استان های کشور ارائه شد.

برگزاری جلسه نایب رئیسان بانوان فدراسیون های ورزشی و همچنین بازدید از موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک و کارگاه آموزش المپیک از دیگر برنامه هایی بود که شرکت کنندگان دوره در مدت 3 روز در آن حضور یافتند.

لازم به ذکر است کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک در سال گذشته دوره آموزشی مشابهی را برای مدیرانی از 7 استان کشور برگزار نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 736

به "برگزاری دوره آموزشی برای مدیران زن ورزش استان های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی برای مدیران زن ورزش استان های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید