برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در اردبیل

به گزارش تور ایران، مسئول آموزش صنایع دستی شهرستان اردبیل از برگزاری کلاس های آموزشی صنایع دستی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، جابر اسدی صبح امروز 10 خردادماه در جلسه هماهنگی برگزاری کلاس های آموزشی مرکز صنایع دستی شهرستان گفت: توسعه و افزایش برنامه های حوزه صنایع دستی در بخش آموزش از اولویت های سال جاری شمار می رود که در این زمینه برنامه ریزی های اساسی انجام شده است.

او از برگزاری کلاس های آموزشی صنایع دستی از روز یکشنبه 11 خرداد ماه اطلاع داد و مطرح نمود: این کلاس ها در رشته های چوبی از قبیل معرق، منبت، مشبک، پیکره تراشی، بافته های داری گلیم و ورنی سفالگری و بعضی رشته های دیگر برگزار خواهد شد.

مسئول آموزش صنایع دستی شهرستان اردبیل اضافه کرد: این مرکز طبق هماهنگی های به عمل آمده با معاونت صنایع دستی استان آمادگی ارائه آموزش به بیش از 700 نفر کارآموز را دارد.

او بیان نمود: در صورت تجهیز و تعمیر مرکز آموزش صنایع دستی شماره دو واقع در مدرسه جعفر اسلامی نیز دوره های آموزشی با ظرفیت بیش از میزان تعیین شده برگزار خواهد شد و علاقه مندان در سطح شهرستان می توانند با حضور در این دوره ها از آموزش های لازم برخوردار شوند.

اسدی توسعه آموزش در حوزه صنایع دستی را زمینه ساز رونق تولیدات و اشتغال در این بخش دانست و اضافه کرد: با ارائه آموزش های کیفی و مناسب به کارآموزان به دنبال ورود این افراد به بازار کسب وکار هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1179

به "برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید