برگزیت بدون توافق ، کمبود غذا، سوخت و دارو در کمین انگلیس

به گزارش تور ایران، طبق اسناد رسمی دولت لندن که به روزنامه ساندی تایمز رسیده است، بریتانیا در صورت خروج بدون توافق گذار از اتحادیه اروپا که باعث شلوغی بنادر و ایجاد مرز سخت در ایرلند می گردد با کمبود سوخت، موادغذایی و دارویی روبرو می گردد.

برگزیت بدون توافق ، کمبود غذا، سوخت و دارو در کمین انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش ایسنا، روزنامه ساندی تایمز با انتشار این اسناد گزارش داد، این موارد جزو پیش بینی های دفتر کابینه درباره برگزیت بدون توافق بوده است. دفتر بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا درباره این اسناد فاش شده اظهارنظری نکرده است.

این روزنامه گزارش داد، تا 85 درصد از کامیون هایی که از گذرگاه های اصلی کانال مانش برای ورود به گمرک فرانسه استفاده می نمایند، احتمالا آماده نیستند و این به معنای اخلال در عملکرد بنادر است که ممکن است تا سه ماه ادامه یابد.

ساندی تایمز نوشت، دولت همچنین معتقد است مرز سخت میان ایرلند شمالی عضو بریتانیا و جمهوری ایرلند عضو اتحادیه اروپا محتمل خواهد بود چون طرح های کنونی برای جلوگیری از بازرسی های گسترده باثبات نخواهد بود. این گزارش محرمانه از برنامه های پشت پرده دولت بریتانیا برای جلوگیری از فروپاشی فاجعه بار زیر ساخت این کشور پرده برمی دارد.

بریتانیا به سمت یک بحران داخلی قانون اساسی و رویارویی با اتحادیه اروپا پیش می رود، چون جانسون بارها متعهد شده است که اگر آن ها دوباره توافق جدایی برگزیت را به بحث نگذارند در تاریخ 31 اکتبر از این نهاد سیاسی و مالی خارج خواهد شد. گروهی از بیش از 100 قانونگذار بریتانیایی در نامه ای به جانسون خواهان تشکیل جلسه فوری مجلس برای آنالیز این وضعیت شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 405

به "برگزیت بدون توافق ، کمبود غذا، سوخت و دارو در کمین انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیت بدون توافق ، کمبود غذا، سوخت و دارو در کمین انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید