بهترین حس جاذبه گردشگری را ضبط کنید، جایزه بگیرید

به گزارش تور ایران، مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران از اجرای طرح گردشگری با صدای مهر برای ترغیب نابینایان برای آشنایی با جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر تهران همزمان با آغار هفته گردشگری تا را روز ملی میراث فرهنگی در اردیبهشت 96 اطلاع داد.

بهترین حس جاذبه گردشگری را ضبط کنید، جایزه بگیرید

از سفر با هزینه سفر به کانادا چقدر است لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رجبعلی خسروآبادی - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: راهنمایان گردشگری و دانشجویان و فارغ التحصیلان مرتبط با صنعت گردشگری می توانند با ارسال فایل های صوتی از جاذبه های گردشگری شهر تهران در این طرح مشارکت نمایند.

وی اجرای این طرح را در راستای اجرای شعار سازمان جهانی گردشگری گردشگری برای همه مطرح کرد و اضافه کرد: استفاده از جاذبه های گردشگری یک حق شهروندی است و نباید به دلیل معلولیت، فردی را در استفاده از حقوق شهروندی دور نگه داشت.

خسروآبادی ادامه داد: نخستین برگ از کتابچه راهنمای گردشگری برای نابینیان که به خط بریل تهیه شده است در همایش گردشگری برای همه که در پردیس دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد رونمایی می گردد.

خسروآبادی از همه علاقه مندان به حوزه گردشگری خواست تا با ارسال یک فایل صوتی، حس خوب خود در بازدید از یک جاذبه تاریخی و طبیعی را با همشهریان خود که امکان تجربه حس دیداری را ندارند تقسیم نمایند.

وی اعلام کرد: تا پیش از فرارسیدن روز میراث فرهنگی داوری صداهای ارسالی به دبیرخانه گردشگری با صدای مهر آنالیز و به انتخاب تعدادی از شهروندان روشن دل به 10 صدای برتر که بهترین حس یک جاذبه تاریخی را به مستمع منتقل نمایند هدایایی اهدا می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 825

به "بهترین حس جاذبه گردشگری را ضبط کنید، جایزه بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین حس جاذبه گردشگری را ضبط کنید، جایزه بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید