بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر گردشگران

به گزارش تور ایران، سنت پترزبورگ مقصدی رویایی و چشم نواز است که هر گردشگری را متحیر می کند. اگر قصد سفر به این مقصد زیبا را داشتید، بد نیست بدانید گردشگرانی که پیش از شما به این مقصد رفته اند از کدام هتل ها رضایت بیشتری داشته اند. با فهرستی از 5 هتل برتر سنت پترزبورگ همراه باشید. در سرانجام به شما خواهیم گفت برای رزرو هتل روسیه چه مراحلی را باید طی کنید.

بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر گردشگران

1. الکساندر هاوس از لوکس ترین هتل های سنت پترزبورگ

هتل الکساندر هاوس (Alexander House) از مجموعه هتل های الکساندر است که در سراسر جهان هتل های لوکس و پرزرق و برقی برای میزبانی از گردشگران دارد. همانطور که از نامش پیداست، الکساندر هاوس حس یک خانه لوکس و آرام را به میهمانان خود القاء می کند. با خدمات اسپا که به طور اختصاصی در این هتل ارائه می شود، این حس آرامش بیش از پیش در فضای این هتل احساس می شود. این هتل چهار ستاره در کنار رودخانه باریکی در مرکز شهر سنت پترزبورگ واقع قرار گرفته و چشم اندازی زیبا و رویایی دارد.

این هتل فضای رمانتیکی دارد به همین جهت معمولا برای برگزاری مراسم خاص آن را رزرو می کنند. تمامی اتاق ها طوری دکور شده که بیش از هر چیزی آن را شبیه به یک خانه سازد. اما در عین حال تمامی امکانات یک هتل پنج ستاره از جمله اینترنت پرسرعت، تهویه هوای مناسب، تلویزیون و مینی بار نیز در این هتل در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

2. هتل گاردن استریت از برترین هتل های 4 ستاره روسیه

هتل گاردن استریت (Garden Street Hotel) یکی دیگر از هتل های چهار ستاره سنت پترزبورگ که تجربه خوبی برای میهمانان خود بهمراه داشته است. هتلی لوکس با امکانات ویژه برای بچه ها که می توان آن را یکی از برترین هتل های سن پترزبورگ برای خانواده هایی که با فرزند کوچکشان به سفر می روند دانست. هتل گاردن استریت یک رستوران لوکس، خدمات اسپا، باشگاه ورزشی و کلوب بازی بچه ها دارد. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در تمامی قسمت های هتل قابل استفاده است.

صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و برای هر اتاق یک کتری، ماشین ظرفشویی و مایکروویو در نظر گرفته شده تا مسافران بتوانند در آرامش اتاق خودشان به صرف وعده های غذایی بپردازند. از نظر موقعیت مکانی، هتل گاردن استریت یکی از برترین موقعیت ها را دارد و در قلب شهر سنت پترزبورگ قرار گرفته است. در اطراف هتل نیز چند موزه مختلف وجود دارد که برای علاقمندان به موزه گردی بسیار مجذوب کننده و دیدنی خواهند بود.

3. هتل رد استارز اقامتی متفاوت در سنت پترزبورگ

هتل رد استارز (Red Stars Hotel) سنت پترزبورگ همانطور که از نامش مشخص است، با تمی قرمز طراحی شده و ویژگی و خصوصیت ظاهری آن استفاده از این رنگ در دکوراسیون آن است. این هتل با فاصله 500 متر از سالن کنسرت مارینسکی واقع شده و از امکانات اتاق های آن می توان به اینترنت رایگان پرسرعت، صندوق امانات، میزکار، سشوار و لوازم بهداشتی برترین برندهای مطرح روسیه اشاره کرد. علاوه بر اینها، هتل رد استارز اجازه ورود حیوانات خانگی را نیز به میهمانان خود می دهد بنابراین اگر همراه با سگ یا گربه خود به سفر می روید، هتل رد استارز برترین انتخاب برای شما خواهد بود.

برای صرف غذا می توانید از رستوران داخل هتل، رستوران روف تاپ یا تراس تابستانی هتل استفاده کنید. برای علاقمندان به ورزش نیز در این هتل یک باشگاه مجهز ورزشی وجود دارد.

4. هتل لایون پالاس از برترین هتل های روسیه

هتل لایون پالاس (Lion Palace) هتل لایون پالاس که نام پرآوازه گروه هتل های فور سیزنز را یدک می کشد یکی از برترین هتل های روسیه برای اقامت خانوادگی به شمار می رود. با وجود پنج رستوران مجلل، در این هتل می توانید در طول اقامت تان غذاهای متنوعی را امتحان کنید یا از خدمات اتاق استفاده کنید و در آرامش غذا بخورید. برخی اتاق های این هتل یک تراس به سمت رودخانه دارند که چشم انداز زیبایی را برای میهمانان فراهم می کند. از ویژگی های این هتل می توان به وجود استخر و اجازه ورود حیوانات اشاره کرد.

نزدیک بودن هتل به موزه هرمیتاژ و تئاتر مارینسکی از جمله دلایل محبوبیت رزرو این هتل در سنت پترزبورگ محسوب می شود. هتل لیون پالاس یکی از بالاترین امتیازات را از کاربران در سایت بوکینگ دریافت کرده است که نشان می دهد میهمانان این هتل، از تمامی امکانات و خدمات آن رضایت کامل داشته اند.

5. هتل آستوریا از قدیمی ترین هتل های سنت پترزبورگ

هتل آستوریا (Astoria Hotel) یک هتل پنج ستاره و یکی از قدیمی ترین هتل های سنت پترزبورگ است که در دسامبر 1912 با 213 اتاق و 52 سوییت افتتاح شد. علاوه بر وسعت و بزرگی این هتل که آن را مطرح کرده، محل قرار گیری آن نیز در میدان Saint Issac که از میادین اصلی شهر سنت پترزبورگ محسوب می شود، موجب محبوبیت زیاد آن بین گردشگران شده است. هتل آستوریا از طریق گروه هتل های روکو که از برترین هتل های جهان به شمار می روند مدیریت می شود.

رزرو هتل های سنت پترزبورگ با برترین قیمت در فلای تودی

فرقی نمی کند رزرو هتل خارجی را در کدام مقصد انجام دهید، با استفاده از سایت فلای تودی می توانید با خیال راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در هر مقصدی اقدام کنید. فقط کافیست تاریخ ورود و خروجتان را وارد کرده و مقصدی که به آن سفر می کنید را مشخص کنید تا فهرست متنوعی از انواع مجموعه های اقامتی از هتل گرفته تا هاستل را با برترین قیمت ها مشاهده کنید. اگر در پی هتل خاصی می گشت، فقط کافیست در تاریخ مورد نظرتان نام هتل را جستجو کنید تا به طور مستقیم به صفحه همان هتل رفته و رزرو را انجام دهید.

برای پرداخت بابت رزرو هتل نیازی به حساب ارزی نخواهید داشت، انجام تمامی تراکنش ها با استفاده از کارت های اعتباری عضو شتاب انجام می شود. پس از رزرو هتل نیز بلافاصله واچر آن برایتان ارسال خواهد شد. فلای تودی مرجع ارزان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، حتی در روزهای تعطیل است.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2289

به "بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید