بونوچی: حضور رونالدو کار تیمی را از یاد یوونتوس برده بود

به گزارش تور ایران، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است که جدایی کریستیانو رونالدوسبب شده است که بانوی پیر بیش از سه فصل گذشته به کار گروهی رو بیاورد.

بونوچی: حضور رونالدو کار تیمی را از یاد یوونتوس برده بود

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو بونوچی مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس و یارانش شب گذشته (چهارشنبه) چهارمین برد یک بر صفر متوالی خود را در تمام رقابت ها کسب کردند. این بار پیروزی حداقلی آنها در خانه زنیت سن پترزبورگ روسیه و در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ثبت و باعث شد که بانوی پیر با 9 امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه H بماند. این پیروزی و سه برد یک گله قبلی یووه در حالی در کارنامه این تیم به ثبت رسید که راه راه پوشان تورین پس از جدایی کریستیانو رونالدو در ابتدای فصل دچار افت محسوسی شده بودند و فاصله زیادی با مدعیان بالای جدول پیدا کردند.

لئوناردو بونوچی که در سرانجام بازی جایزه برترین بازیکن میدان را کسب کرد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی سختی بود به خصوص که بازیکنان زنیت بلافاصله پس از لو دادن توپ در خط دفاعی تجمع می کردند. این جایزه هم جایزه مهمی است اما چیزی که باعث شد ما این بازی را ببریم کار گروهی بود. طی چند روز گذشته ما در تیم بارها تأکید کردیم که باید یاد بگیریم چطور فشار بازی ها را تحمل کنیم و در کنار هم راه رسیدن به پیروزی را پیدا کنیم.

بونوچی اضافه نمود: بعد از آغاز سختی که در ابتدای فصل داشتیم هر پیروزی ارزشمند است. حالا یک بازی بزرگ دیگر در روز یکشنبه (دربی ایتالیا مقابل اینتر) پیش رو داریم و ما باید به همین فرایند ادامه دهیم چون برد یک بر صفر هم مهم است.

مدافع ملی پوش بانوی پیر در پاسخ به این سؤال که آیا یووه نسبت به سه فصل گذشته اکنون نسبت به زمان حضور کریستیانو رونالدو کار گروهی بهتری دارد، تأکید کرد: دقیقاً همینطور است و ما هم قبلاً این را گفته بودیم. در این چند سال اخیر کیفیت بازی گروهی یوونتوس از بین رفته بود. در این سال های اخیر ما در کنار یک قهرمان بزرگ بازی می کردیم و همه منتظر بودیم او کاری انجام دهد و شاید به همین علت دیگر مانند قبل آمادگی تحت فشار قرار دادن خود و فداکاری برای تیم را نداشتیم چون فکر می کردیم او همه چیز را درست می نماید. مربی تیم (آلگری) اما به خوبی توانسته روحیه و آن تواضع قبل را به تیم برگرداند و حالا ما دوباره داریم در کنار هم برای کسب نتیجه کوشش می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2004

به "بونوچی: حضور رونالدو کار تیمی را از یاد یوونتوس برده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی: حضور رونالدو کار تیمی را از یاد یوونتوس برده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید