تاثیر خرید لحاف و روتختی مدرن و باکیفیت در دکوراسیون اتاق خواب

به گزارش تور ایران، هماهنگی بین عناصر فضای اتاق خواب موجب احساس رضایت و حسی خوشایند در ما می گردد. اتاق خواب محلی است برای گذراندن استراحت و یا انجام کارهای شخصی بنابراین باید به گونه ای آن را تزئین کنید که با سلیقه و روحیات شما مطابقت داشته باشد.

تاثیر خرید لحاف و روتختی مدرن و باکیفیت در دکوراسیون اتاق خواب

تخت خواب یکی از کالاهای اساسی اتاق خواب است که با انتخاب یک روتختی و ملحفه های با کیفیت و زیبا برای آن، در هر چه آراسته کردن فضای اتاق خواب خود گام برداشته اید. با کیفیت از آن جهت که خوابی راحت روی ملحفه های بهداشتی و ضد حساسیت پوستی را ارضا کند و زیبا به جهت ارتقای دکوراسیون داخلی. برای تغییر دکوراسیون اتاق نیازی به پرداخت هزینه های گزاف ندارید بلکه با تغییر لحاف یا رو تختی خود می توانید حس و حال آن را تغییر دهید. بهتر است قبل از انتخاب به رنگ دیوارها اتاق دقت کنید و بعلاوه با در نظر گرفتن سایر اکسسوری منزل اقدام به خرید کنید تا هارمونی رنگی بین لوازم خانه شما برقرار گردد. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع خرید لحاف و روتختی مدرن می پردازیم.

ویژگی برترین نمونه های ملحفه و روتختی برای شیک ترین دکوراسیون ها

در بازار انواع و اقسام ملحفه ها وجود دارد که در نگاه اول طرح زیبای آن توجه ما را به خود جلب کند. اما طرح و رنگ و لعاب نباید ما را از کیفیت غافل کند. دو راه وجود دارد:

  • لمس پارچه است که لطافت و نرمی آن را حس کنیم که با کمی تجربه در این زمینه کیفیت مرغوب قابل تشخیص است.
  • شناخت دقیق الیاف پارچه است که حتما از فروشنده بپرسیم که پارچه مورد نظرمان چند درصد نخ، پنبه، پلی استر و یا سایر متریال های به کار رفته را دارا است. ملحفه های با کیفیت علاوه بر طرح های مدرن از پارچه هایی با درصد نخ بیشتر استفاده می نمایند که علاوه بر دوام به راحتی قابل شست وشو باشند. زیرا اغلب ملحفه ها برای روبالشی و روتختی کاربرد دارند که مجبوریم مدام آن ها را بشوییم.
  • هر چه تعداد نخ های به کار رفته در هر متر مربع از پارچه بیشتر باشد، یعنی پارچه از کیفیت بالاتری برخوردار است و بعلاوه دوام بیشتری دارد. که معمولا در ملحفه های با کیفیت بالا بین 900 تا 1500 نخ در هر متر مربع به کار می رود.
  • برترین ها عموما از برترین برندها هستند. برندهای محبوب کالای خواب و روتختی ها را بشناسید و با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

روتختی و روبالشی، دو عنصر مهم در دکوراسیون اتاق خواب

تخت خواب یکی از کالاهایی است که نوع چیدمان و اکسسوری که بر روی آن قرار می دهیم بسیار بر روی دکوراسیون اتاق تاثیر گذار است. روتختی نیز روکش محافظی است که بر روی کالای خواب شما قرار می گیرد و آن ها را از گرد و غبار، انواع آلودگی ها و حشرات محافظت می نماید. قبل از انتخاب روتختی و روبالشی حتما به ابعاد اتاق خواب خود دقت کنید.

برای اتاق خواب های کوچک تر، انتخاب ملافه هایی که رنگ روشن تری دارند، یک حرکت هوشمندانه است. تخت معمولا بزرگترین اکسسوری در اتاق است. بنابراین انتخاب رنگ روشن تر حس فضای وسیع تری را ایجاد می نماید. در اتاق خواب های بزرگتر می توانید از روتختی هایی با طرحی درشت یا کلاسیک بهره ببرید.

بالش ها از مهم ترین اقلام کالای خواب به شمار می فرایند. به همان میزان که بالش ها از اهمیت زیادی برخوردارند روکش آن ها نیز مهم است. زیرا روبالشی نقش زیادی در محافظت و افزایش طول عمر این اکسسوری ها دارند و جنس آن ها اولین فاکتوری است که هنگام خرید روبالشی باید به آن توجه گردد.

می توانید تضاد رنگی بین روبالشی و رو تختی با رنگ سایر وسایل اتاق ایجاد کنید یا حتی در یک تناژ رنگی انتخاب کنید. به هر حال سلیقه شما همواره در اولویت قرار گرفته است. اما حتما قبل از خرید به میزان و ابعاد اتاق خواب، سبک سایر وسایل اتاق و رنگ دیوارها توجه کافی داشته باشید زیرا هماهنگی بین عناصر فضا، آرامش و حس رضایت مندی را به شما منتقل خواهد نمود.

انتخاب صحیح رنگ روبالشی و لحاف روتختی

رنگ ها می توانند احساسات متفاوتی را در شما ایجاد نمایند. هر رنگ انرژی خاص خود را ساطع می نماید. در طول خواب لحاف و روتختی ما را احاطه نموده اند پس رنگ و انرژی آن ها بسیار بر روح ما تاثیر گذار است تا جایی که می توانیم از رنگ ها جریان مثبتی از انرژی را دریافت کنیم.

به سه نکته زیر در انتخاب برترین رنگ برای دکوراسیون خود دقت کنید:

  • برای انتخاب بهتر رنگ روتختی و لحاف، به رنگ کفپوش و دیوارها توجه کنیم.
  • رنگ های گرم و تیره فضای اتاق را کوچک تر از آنچه هست نشان می دهد. بنابراین برای اتاق هایی که فضای کوچکی دارند از رنگ های ملایم، ملیح و روشن بهره ببرید. اما در اتاق های با فضایی بزرگ محدودیتی برای انتخاب رنگ ندارید.
  • رنگ های انتخاب شده می تواند کاملا نسبی و باب سلیقه شخصی هر شخصی باشد.

لحاف و روتختی را از کجا بخریم؟

فروشگاه آنلاین ژرمن کالا یکی از فروشگاه های معتبر کالای خواب در ایران است که تمامی لحاف، روتختی و روبالشی آن وارداتی از کشورهای اروپایی و ترکیه ایی است. این فروشگاه انواع شیک و بسیار باکیفیت روتختی، تشک، روبالشی و بعلاوه کاور کالای خواب را ارائه می نماید که از بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها برخوردار است. با محصولات این مجموعه کامل محصولات خواب، اتاق خواب خود را به برترین شکل، دکوراسیون کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2248

به "تاثیر خرید لحاف و روتختی مدرن و باکیفیت در دکوراسیون اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر خرید لحاف و روتختی مدرن و باکیفیت در دکوراسیون اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید