تجدید نظر در اولتیماتوم، رضایی حداقل تا نیم فصل سرمربی ذوب آهن

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی یکی از دو تیم بدون پیروزی لیگ برتر است که عملکرد فنی این تیم از سوی کارشناسان مثبت ارزیابی شده و نقش اشتباهات تاثیرگذار داوری نیز در نتایج این تیم غیر قابل کتمان است.

تجدید نظر در اولتیماتوم، رضایی حداقل تا نیم فصل سرمربی ذوب آهن

چندی پیش اعلام شد باشگاه ذوب آهن برای ادامه همکاری با رحمان رضایی شرط کسب 11 امتیاز از 5 بازی پیش رو را اعلام نموده است.

تصمیم اشتباه داور در مردود اعلام کردن تک گل سالم ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان که به تایید کارشناسان هم رسید و باعث شد ذوب آهن در این بازی هم از داوری متضرر گردد، منجر به حذف این بازی از حلقه 5 بازی اعلام شده در آن اولتیماتوم شد.

در همین خصوص شنیده می گردد تصمیم سازان در ذوب آهن در راستای حمایت از سیاست ثبات، در نظر دارند با توجه به عملکرد فنی این تیم و بی تاثیر نبودن اشتباهات داوری در صندلی کنونی سبزپوشان، حداقل تا سرانجام نیم فصل از رحمان رضایی به عنوان سرمربی حمایت نموده و این فرصت را در اختیار او قرار دهند تا نتایج لازم را برای بقا و ادامه کار کسب کند.

ذوب آهن که در 12 هفته نخست رقابتها تنها 8 امتیاز به دست آورده، تا سرانجام نیم فصل نخست 3 ملاقات حساس مقابل نساجی، سپاهان و مس رفسنجان در پیش دارد که برای فاصله دریافت از منطقه خطر در جدول، ناگزیر است از این بازی ها امتیازات لازم را کسب نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1594

به "تجدید نظر در اولتیماتوم، رضایی حداقل تا نیم فصل سرمربی ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجدید نظر در اولتیماتوم، رضایی حداقل تا نیم فصل سرمربی ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید