چرا فکری یک گلر پراشتباه را به مظاهری ترجیح می دهد؟!

به گزارش تور ایران، از همان روزی که رشید مظاهری به استقلال پیوست، زمزمه هایی درباره جدایی حسینی مطرح شد و اینکه او به دنبال تیمی است که دروازه بان اصلی اش باشد منتهی نهایتا سیدحسین در استقلال ماندنی و قرار شد برای رسیدن به ترکیب اصلی با مظاهری رقابت کند.

چرا فکری یک گلر پراشتباه را به مظاهری ترجیح می دهد؟!

حسینی که جلوی نفت مسجدسلیمان بعد از هفته ها فرصت بازی پیدا کرد نتوانست از این فرصت استفاده کند و با اشتباه مرگبارش باعث شد که استقلال از مسجدسلیمان، فقط با یک امتیاز به تهران برگردد.

نمایش ضعیف حسینی در مسجدسلیمان و انتقاد های زیادی که از او شد، دوباره شایعات درباره احتمال جدایی او از استقلال را سر زبان ها انداخته و باید دید در جابجایی زمستانی تیمی برای دریافت رضایتنامه حسینی دست به جیب خواهد شد یا اینکه این دروازه بان، کماکان در استقلال خواهد بود. در روز های گذشته صحبت از باشگاه هایی مثل گل گهر سیرجان و تراکتور و حتی فولاد خوزستان مطرح شده است.

این تنها بحث مطرح شده درباره سیدحسین نیست و برخی اخبار حاکی از آن است که فکری بعد از اشتباه او جلوی مسجدسلیمان، قصد دارد باز هم به او اعتماد کند و جلوی نساجی هم از حسینی به جای مظاهری در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

به نظر می رسد ماجرای انتقاد فنی رشید مظاهری از محمود فکری صحت داشته باشد هر چند مربیان استقلال و ارکان استقلال نمی خواهند زیر بار این ماجرا بروند.

مظاهری تاوان انتقادش را پس می دهد؟!

در شرایطی که حنیف عمران زاده در مصاحبه دیروزش این مساله را تکذیب کرده، اما باور اینکه محمود فکری یکدفعه تصمیم گرفت دروازه بان اول تیمش را نیمکت نشین کند و از حسینی درون دروازه استفاده کند، کار چندان راحتی نیست.

امروز روزنامه جام جم مدعی شد اخباری که درباره انتقاد مظاهری از فکری منتشر شد صحت داشته است و دروازه بان شماره یک استقلال به همین دلیل، جلوی نفت مسجدسلیمان نیمکت نشین شد. گزارش امروز روزنامه ایران ورزشی هم نشان می دهد که گویا این ماجرا صحت داشته و این روزنامه با فرض صحت داشتن این موضوع، شدیدا از مظاهری انتقاد کرده است. در هر حال بخش استقلال این روزنامه، در چند وقت گذشته از محمود فکری حمایت کرده است.

این مطلب نشان می دهد که مظاهری واقعا از محمود فکری انتقاد کرده است. در بخشی از این مطلب آمده است: اینکه چرا مظاهری بعد از اندک زمانی دروازه بانی برای استقلال و بدون هیچ کسوت و سابقه طولانی به خود اجازه داده درکار سرمربی تیمش دخالت کند و حتی ادعا هایی را به زبان بیاورد نشان دهنده ناآگاهی دروازه بان جدید از محیط جدید کاری است وگرنه چنین رفتاری از سوی هر بازیکنی سرنمی زند و حتی بازیکنانی با سوابق طولانی نیز به خود اجازه نمی دهند این چنین از تصمیم سرمربی خود انتقاد کنند.

البته ظاهرا مظاهری تنها نبوده و ریگی هم از محمود فکری و تعیین تاکتیک استقلال انتقاد کرده است. این دو بازیکن پیش از بازی مسجد سلیمان و در جلسه فنی پیش از بازی از تغییر تاکتیک محمود فکری و سه پنج دو بازی کردن استقلال انتقاد کرده بودند.

در هر حال پیش از همه اینها، روزنامه خبر ورزشی هم انتقاد مظاهری و ریگی از فکری را منتشر کرده بودند و باشگاه استقلال البته از زبان دستیاران فکری سعی کرده بود این خبر را تکذیب کند و این باشگاه به صورت رسمی بیانیه ای در تکذیب این خبر منتشر نکرد.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1606

به "چرا فکری یک گلر پراشتباه را به مظاهری ترجیح می دهد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فکری یک گلر پراشتباه را به مظاهری ترجیح می دهد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید