ترامپ برای شکست دادن بایدن به سراغ چین رفت

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، با وجود جنجال و حاشیه های به وجود آمده درباره درخواستش از رئیس جمهوری اوکراین گفت: به هرحال، چین هم باید تحقیقی را درباره بایدن ها شروع کند. آنچه که در چین رخ داد به همان بدی است که در اوکراین رخ داده است.

ترامپ برای شکست دادن بایدن به سراغ چین رفت

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

جو بایدن که پیش از این در دوران باراک اوباما معاون رئیس جمهوری آمریکا بود، نامزد احتاقتصادی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 میلادی محسوب می گردد و پسر او هانتر بایدن، مدیر و عضو هیأت مدیره یک شرکت گازی در اوکراین است.

جو بایدن در سال 2013 میلادی در جریان سفری به چین، پسرش را نیز با هواپیمای رسمی دولت با خود برده است. هانتر بایدن در آن موقع به دنبال راه اندازی یک صندوق سهامی بود که قرار بود بخشی از سرمایه اقتصادی آن از سوی سرمایه گذاران چینی تامین گردد.

پسر جو بایدن به خبرگزاری ان بی سی گفته است که در آن سفر، با یک سرمایه گذار چینی ملاقات نموده اما این ملاقات بیشتر جنبه معاشرتی داشته است.

ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا از شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین خواسته که چنین تحقیقی انجام دهد، گفت: نه، من هنوز چنین درخواستی ننموده ام ولی می گردد درباره این موضوع فکر کرد.

سفارت چین به درخواست های رویترز درباره واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، پاسخ نداده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 465

به "ترامپ برای شکست دادن بایدن به سراغ چین رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ برای شکست دادن بایدن به سراغ چین رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید