تزریق دز سوم واکسن کرونا نباید به فراموشی سپرده گردد

به گزارش تور ایران، رئیس پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به ورود ویروس اُمیکرون، شهروندان باید هرچه سریعتر نسبت به تزریق دز یادآور اقدام نمایند.

تزریق دز سوم واکسن کرونا نباید به فراموشی سپرده گردد

به گزارش خبرنگاران از همدان، جلال الدین بطحائی، رئیس گروه پیشگیری از بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت فراخوان ها را به شهروندان اعلام می نماید که در این زمینه شهروندان هرچه سریعتر برای تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام نمایند.

او با بیان اینکه نوع واکسن برای ایجاد ایمنی در بدن مطرح نیست، اضافه کرد: واکسن های موجود در کشور همگی مورد تایید وزارت بهداشت بوده و هیچ گونه مسئله ای در تامین واکسن نداریم.

بطحائی با اشاره به اینکه بعضی شهروندان تنها دز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند گفت: توصیه میشود شهروندان هرچه سریعتر برای تزریق دز دوم واکسن خود اقدام نمایند تا شاهد ورود پیک ششم در سطح استان نباشیم.

رئیس گروه پیشگیری از بیماری های واگیرمعاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ابراز داشت: واکسیناسیون در سطح جامعه به کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس بسیار اثرگذار بوده و به همین علت به تمامی شهروندان توصیه داریم هرچه سریعتر نسبت به واکسیناسیون اقدام نمایند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2093

به "تزریق دز سوم واکسن کرونا نباید به فراموشی سپرده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق دز سوم واکسن کرونا نباید به فراموشی سپرده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید