توخل در فکر تنبیه لوکاکو؛ مصاحبه جنجالی، دردسر ساز شد

به گزارش تور ایران، خبرگزاری خبرنگاران- در مهم ترین ملاقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، فردا لیورپول و چلسی به مصاف هم می فرایند.

توخل در فکر تنبیه لوکاکو؛ مصاحبه جنجالی، دردسر ساز شد

به گزارش خبرنگاران، مصاحبه جنجالی منتشر شده از لوکاکو می تواند برای او دردسر ساز گردد. به نقل از تلگراف انگلستان، توماس توخل ممکن است برای تنبیه روملو لوکاکو دست به ریسک بزرگی بزند. اخیرا مصاحبه ای مفصل از لوکاکو به وسیله اسکای اسپورت منتشر شد که بحث های زیادی را در پی داشت. حواشی پیرامون مهاجم بلژیکی، می تواند تبعات دیگری را برای او به همراه داشته باشد. توماس توخل در فکر تنبیه لوکاکو است و گزینه فعلی مد نظر او، نیمکت نشینی یا حتی خروج لوکاکو از فهرست تیم برای تقابل حساس برابر لیورپول است.

باید دید سرمربی آلمانی تا چه حد برای انجام چنین حرکتی جدی است و در آستانه یکی از بزرگترین بازی های فصل چلسی، حاضر به کنار گذاشتن گران ترین خرید تاریخ باشگاه از ترکیب تیم خواهد شد؟ با توجه به عملکرد موثر لوکاکو در دو بازی اخیر چلسی، توخل کار راحتی برای خط کشیدن بر روی نام او نخواهد داشت.

مصدومیت های متوالی و شیوع ویروس کرونا باعث شده چلسی در هفته های اخیر روزهای دشواری را تجربه کند و فاصله این تیم حالا با صدر جدول به قدری شده که معدود طرفداران چلسی شانسی برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر قائل هستند. در این شرایط تنها چیزی که مدیران چلسی و توماس توخل اصلا انتظارش را نداشتند، مصاحبه جنجالی روملو لوکاکو و ابراز نارضایتی این ستاره 115 میلیون یورویی از اوضاع این مدت اقامت در لندن بود.

روملو لوکاکو چند روز قبل در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس از علاقه اش به باشگاه خود اینتر صحبت نموده و البته چند بار تاکید نمود هنوز به هماهنگی کامل با توماس توخل نرسیده است. بعلاوه روملو لوکاکو تاکید داشت که جدایی از اینتر خواسته او نبوده و در واقع باشگاه ایتالیایی مجوز فروش این بازیکن را صادر نموده است.

نه باشگاه و نه مدیر برنامه این بازیکن از قبل از این مصاحبه اطلاعی نداشتند و به نظر می رسد خود روملو لوکاکو مستقیما با خبرنگار اسکای اسپورت در لندن برای مصاحبه هماهنگ نموده است. حتی این برنامه حدود سه هفته پیش ضبط و همین چند روز پیش و با ستاره تصمیم ستاره بلژیکی در نهایت پخش شده است. حالا سایت گل مدعی شد روملو لوکاکو در مسابقه حساس امشب چلسی مقابل لیورپول نیمکت نشین بوده و حتی ممکن است نام او از فهرست خط بخورد. توماس توخل از صحبت های اخیر این بازیکن عصبانی شده و به نشانه تنبیه، تمایلی به استفاده از روملو لوکاکو در ترکیب ثابت خود ندارد.

در روز های اخیر مصاحبه های روملو لوکاکو در مورد نارضایتی حضورش از چلسی و سیستم مورد استفاده توخل در باشگاه لندنی باعث ایجاد حواشی فراوانی برای این تیم شده است. حال از توماس توخل، سرمربی چلسی پرسیده شده است که چطور می توان از مهاجم بلژیکی برترین بازی را گرفت و این سرمربی جواب جالبی به این سوال داده است. توخل در مورد نحوه گرفتن برترین بازی از لوکاکو گفت: تمرین، تمرین بازی. تمرین، بازی، تمرین، خواب، غذا خوب، تمرین، بازی، خواب، غذای خوب، نوشیدن آب زیاد، خواب، تمرین و انجام ندادن مصاحبه.

روملو لوکاکو اخیرا مصاحبه ای اختصاصی با اسکای اسپورت داشته و در مورد شرایطش در چلسی و نحوه جدایی از اینتر صحبت نموده است: از لحاظ بدنی فرم مناسبی دارم، اما بابت شرایط فعلی ام در چلسی شادمان نیستم. توخل سیستم متفاوتی را برای بازی تیم در نظر گرفته است. از وضعیتم رضایت ندارم اما الان زمان تسلیم شدن نیست. من یک بازیکن حرفه ای هستم و تسلیم نخواهم شد.

لوکاکو در ادامه از حواشی ایجاد شده در زمان جدایی او از اینتر سخن گفت: فکر می کنم تمام اتفاقات تابستان گذشته به شکلی رقم خورد که تصورش را نمی کردیم؛ نحوه جدایی از باشگاه، جوری که من اینتر را ترک کردم و نحوه برقراری ارتباطم با طرفداران اینتر. این ها من را آزار می داد چون تصور می کردم که آن زمان، زمان درستی برای صحبت کردن درباره این موضوع نبود.

الان زمان مناسبی برای صحبت کردن و بیان احساساتم است. همواره گفته ام که اینتر در قلب من قرار گرفته است. می دانم که روزی به اینتر بر می گردم و امیدوارم که این طور گردد. من عاشق کشور ایتالیا هستم. حالا زمان درستی برای حرف زدن است و باید به مردم اجازه بدهیم که از اتفاقات تابستان آگاه شوند. از صمیم قلبم امیدوارم که یک روز به اینتر برگردم، نه در انتها دوران فوتبالم بلکه در زمانی که هنوز سطح بالایی دارم تا بتوانیم موفقیت های بیشتری را در کنار هم به دست بیاوریم. می خواهم از طرفداران اینتر عذر خواهی کنم، زمان بندی مناسبی برای بیان حرف هایم نداشتم. کار هایی که شما برای من و خانواده ام انجام دادید را تا ابد فراموش نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2128

به "توخل در فکر تنبیه لوکاکو؛ مصاحبه جنجالی، دردسر ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل در فکر تنبیه لوکاکو؛ مصاحبه جنجالی، دردسر ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید