آرسنال مدافع برزیلی لیل را خرید

به گزارش تور ایران، باشگاه آرسنال دومین خرید خود در بازار جابجایی تابستانی امسال را با جذب مدافع برزیلی تیم فوتبال لیل فرانسه به ثبت رساند.

آرسنال مدافع برزیلی لیل را خرید

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه ای از خرید گابریل ماگالیائس مدافع برزیلی تیم فوتبال لیل با قراردادی به ارزش 25 میلیون پوند اطلاع داد.

این بازیکن 22 ساله پس از هموطنش ویلیان که در سرانجام فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از چلسی به آرسنال پیوست، دومین بازیکنی است که تابستان سال جاری به توپچی ها ملحق می گردد.

او روز گذشته وارد لندن شد و با پشت سرگذاشتن تست های پزشکی باشگاه آرسنال قراردادش را با این تیم امضا کرد. گابریل طبق پروتکل های پزشکی مربوط به مهار کرونا در انگلیس باید 14 روز در قرنطینه بماند و پس از آن می تواند میکل آرتتا و شاگردان او را در تمرینات فصل جدید همراهی کند.

آرتتا درباره بازیکن جدیدش گفت: ورود گابریل به آرسنال را خوشامد می گوییم. او قابلیت هایی زیادی دارد که قدرت ما را در خط دفاعی افزایش می دهد. او در تیم لیل نشان داد که چه مدافع مستحکمی است و ما بی صبرانه منتظر تماشا پیشرفت او در تیم مان هستیم.

در همین حال گزارش شده است که باشگاه آرسنال برای یک فصل دیگر دنی سبایوس هافبک دفاعی رئال مادرید را از این تیم قرض خواهد گرفت. او فصل گذشته هم به صورت قرضی برای آرسنال توپ زد و مدیران این باشگاه از عملکردش رضایت داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1252

به "آرسنال مدافع برزیلی لیل را خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال مدافع برزیلی لیل را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید