بهترین مقاصد سفر با کشتی کروز چیست؟

به گزارش تور ایران، تور کشتی کروز با جذابیت روزافزون برای مردم همراه شده و همین موضوع هم شرکت ها را به فکر هرچه جذاب تر کردن کشتی هایشان انداخته است. اما این همه ماجرا نیست، کشتی های کروز راستاهای متنوعی برای حرکت دارند و با توجه به راستا حرکت در چند شهر ساحلی توقف می نمایند. اگرچه هدف سفر با کشتی کروز، تجربه ای نو از سفر است اما خوب است قبل از انتخاب تور در خصوص راستاهای کشتی ها و شهرهایی که در راستا آنها توقف دارند چیزهایی بدانیم؛ گاهی تنها تفاوت تورهای کشتی کروز، شهرهایی است که از آن ها بازدید می نمایند و تفاوت عمده دیگری ندارند.

بهترین مقاصد سفر با کشتی کروز چیست؟

سفری ارزان به دور دنیا را با کشتی کروز تجربه کنید.

تور کشتی کروز اروپا

یکی از مقاصد سفر کشتی کروز حرکت در امتداد شهرهای اروپایی و بازدید از چند شهر معروف ساحلی قاره سبز است؛ تورهایی که معمولا نزد ایرانی ها محبوبیت زیادی دارند و به خاطر آشنایی با فرهنگ اروپایی و زبان آنها، برقراری ارتباط با مردم این کشورها ساده تر است. البته سخت ترین کار در این تور محدود کردن خود به شهرهای انتخابی تور است که البته چاره ای نیست چون هر توری تنها در چند شهر توقف دارد.

کشتی های کروز که تورهایی برای غرب مدیترانه دارند اغلب محبوبتر و شناخته شده ترند و معمولا در بارسلونا، موناکو و چند شهر ساحلی ایتالیا توقف دارند؛ شهرهایی با بناهای تاریخی بسیار و معماری های جذاب که پیش از سفر حتما باید بدانید از کدام بناها بازدید خواهید کرد. حتی اگر سراغ بناهای تاریخی هم نروید قدم زدن در کوچه های محله های قدیمی و تاریخی این شهرها خالی از لطف نیست.

با وجود جذابیت تورهای غرب مدیترانه، تورهای شرق آن نیز هواداران زیادی دارد. در تورهای اروپایی شرق مدیترانه اغلب از شهرهای شرق ایتالیا، کرواسی، یونان و گاهی حتی از ترکیه هم بازدید می نمایند. در کنار تفریحات ساحلی، نباید بازدید از آثار باستانی به خصوص در یونان غافل شد.

تور کشتی کروز اروپا تنها محدود به بخش های گفته شده نیست، بعضی کشتی ها نیز از شمال اروپا می گذرند و از کشورهای نروژ، فنلاند و دانمارک بازدید می نمایند؛ مناظر زیبای جزایر آتشفشانی و سواحل این جزایر، تورهای شمال اروپا را از دیگر بخش های اروپا متمایز می نماید.

تور کشتی کروز کاراییب

اگر از شهرهای اروپایی قبلا دیدن نموده اید و ترجیح می دهید سراغ مقصد دیگری برای تور کشتی کروز بروید جزایر کاراییب یکی از گزینه های مناسب است؛ بهترین سواحلی که برای استراحت چند روزه و آرامش و دور از شلوغی های زندگی روزمره می توان پیدا کرد. آبهای فیروزه ای دریای کاراییب و خلیج مکزیک، جزایر مرجانی، جنگل های بارانی و مسیرهای پیاده روی کوهستانی به ندرت در سایر تورها دیده می گردد. طبیعت متفاوت و جذاب تور کشتی کروز کاراییب تقریبا همه افراد با سلیقه های متفاوت را راضی نگه می دارد.

تور کشتی کروز کانادا و نیوانگلند

شهرهای ساحلی کمتر دیده شده در کانادا و نیوانگلند متفاوت از سواحل اروپا و جاهای شناخته شده اند و توصیه می گردد در سفرهای دوم و سوم با کشتی کروز سراغ آنها بروید. سواحل اقیانوس اطلس و تماشای نهنگ ها از جاذبه های این تور است. نیوپورت، پورتلند و بار هاربور شهرهایی کمی عجیب و غریبند که فانوس های دریاییشان، دریا و داستان های دریایی را به یاد می آورد.

تور کشتی کروز آلاسکا

بزرگترین ایالت آمریکا برای سفرهای دریایی متفاوت کاملا مناسب است و تا چشم کار می نماید مناظر زیبایی که طبیعتشان به همان صورت اولیه مانده، دیده می گردد. عبود از میان گذرگاه برای دیدن خلیج یخچال و سازه های یخی طبیعی بسیار متفاوت از طبیعت سبز و ساحلی سایر تورهاست.

منبع: فلای تودی
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 391

به "بهترین مقاصد سفر با کشتی کروز چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد سفر با کشتی کروز چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید