تیم والیبال افق قم از سد شهرداری کرج عبور کرد

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های کشور شامگاه پنج شنبه شروع شد و نماینده قم در اولین مسابقه خود در فصل تازه موفق شد در خانه حریف خود را شکست دهد و شروعی امیدبخش در لیگ یک داشته باشد.

تیم والیبال افق قم از سد شهرداری کرج عبور کرد

تیم های والیبال افق قم و شهرداری کرج در سالن شهید رضاییان قم، نخستین بازی فصل جدید خود را برگزار کردند که در این بازی تیم والیبال افق قم موفق شد در 3 ست پیاپی حریف خود را شکست دهد و با این برد انگیزه بالای خود را نشان دهد.

در این مسابقه افق در ست نخست توانست 25 بر 17 حریف خود را شکست دهد و در ست دوم با تثبیت برتری خود با نتیجه 25 بر 16 حریف خود را شکست دهد و در آستانه کسب پیروزی در این بازی قرار گیرد.

در ست سوم و معین نماینده، بازیکنان تیم شهرداری کرج تلاشی نافرجام برای بازگشت به بازی داشتند و بلند قامتان تیم افق قم توانستند با پیروزی 25 بر 16 در مجموع، شکست 3 بر صفر را به تیم شهرداری کرج تحمیل نمایند.

در دیگر بازی این گروه شهدای رامسر نیز در نخستین دیدار خود در روزی که مهمان مقاومت تهران بود، به برد رسید و توانست حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا به این ترتیب در آغاز مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 171

به "تیم والیبال افق قم از سد شهرداری کرج عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال افق قم از سد شهرداری کرج عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید