جزئیات یک انفجار در آمریکا

به گزارش تور ایران، پلیس شهر نشویل تصویری از خودرویی منتشر کرد که در مرکز این شهر در روز کریسمس منفجر شد. اداره پلیس این شهر با انتشار این تصویر از ساکنان خواست در صورتی که اطلاعاتی درباره خودروی مذکور دارند، با پلیس تماس بگیرند.

جزئیات یک انفجار در آمریکا

به گزارش ایندیپندنت، پلیس فدرال تحقیقات در مورد این حادثه را شروع نموده و در کنفرانس خبری روز آدینه از همه کسانی که اطلاعاتی در مورد این انفجار دارند، خواست برای روشن شدن ابعاد این حادثه با پلیس تماس بگیرند.

هنوز تعیین نیست هنگام انفجار خودروی ون کس داخل آن بوده یا خیر.

یک شاهد عینی به شبکه آمریکایی سی ان ان گفت: همه چیز در خیابان در آتش بود. سه خودرو بود که کاملاً در آتش بودند.

رسانه های محلی گزارش داده اند 15 دقیقه قبل از انفجار در شهر نشویل ایالت تنسی آمریکا از ون مسافرتی که در این حادثه منفجر شد پیغامی با مضمون هشدار برای تخلیه منطقه پخش شده است.

در این پیغام ضبط شده گفته شده است: این منطقه باید همین الان تخلیه گردد. اگر این پیغام را می شنوید همین الان اینجا را تخلیه کنید. پلیس گفته در این پیغام ضبط شده هشدار داده شده که تا 15 دقیقه دیگر بمبی منفجر خواهد شد.

همزمان پلیس گزارشی از وقوع تیراندازی در این منطقه دریافت نموده بود. نیرو های پلیس راهی محل بوده اند که انفجار اتفاق افتاده است.

این انفجار موجب تخریب چندین خودروی دیگر در اطراف محل حادثه شده و به چند ساختمان هم خسارت وارد نموده است.

مقام های اداره آتش نشانی گفته اند سه نفر در این حادثه مجروح شده اند که جراحاتشان جدی نیست.

شبکه خبری سی ان ان به نقل از کارشناسان گزارش داده دلایل انفجار نشویل هنوز نامعلوم است، انگیزه عاملان حادثه تعیین نیست و پیغام هشدار قبل از انفجار نشان می دهد که تمایلی برای ایجاد تلفات وجود نداشته است.

عصر آدینه (به وقت تهران) انفجاری مهیب در نشویل به وقوع پیوست. دفتر مدیریت اورژانس این شهر در این خصوص گفت، در این حادثه یک ون مسافرتی عظیم پارک شده در کنار خیابان منفجر و به ساختمان های اطراف آسیب وارد شد.

مقامات نشویل نیز در ارتباط با این حادثه اعلام کردند که این حادثه اقدامی عامدانه بوده و نیرو های خنثی سازی بمب به محل اعزام شده اند. همچنین پلیس و نیرو های فدرال در حال تحقیقات بیشتر درباره این حادثه هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1554

به "جزئیات یک انفجار در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات یک انفجار در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید