حرفهای انگلیس درباره حقوق بشر توخالی است

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، گاردین در گزارش خود با اشاره به حکم اعدامی که دولت بحرین برای محمد رمضان و حسن موسی در نظر گرفته، این شرایط را نشانه توخالی بودن حرف های انگلیس درباره حقوق بشر دانست.

حرفهای انگلیس درباره حقوق بشر توخالی است

در گزارش گاردین آمده است: دولت انگلیس با توجه به آنکه دو فعال سیاسی در بحرین به اعدام محکوم شده اند، متهم است که در مورد حقوق بشر حرف های تو خالی می زند. انگلیس در پنج سال گذشته تجهیزات امنیتی را به بحرین ارسال نموده است.

دو فعال بحرینی یاد شده متهم هستند که در جریان تظاهرات های این کشور یک افسر پلیس را کشته اند، اما این دو نفر اعلام نموده اند که اعتراف های آنها در این رابطه زیر شکنجه صورت گرفته است.

در همین رابطه جیمز کلورلی یکی از کارمندان وزارت خارجه انگلیس، با اشاره به شرایط موجود در بحرین از دولت انگلیس خواسته تا در نوع روابط خود با بحرین تجدید نظر کند.

به گزارش خبرنگاران، البته در میان کشورهای سرکوبگر فقط بحرین نیست که انگلیس روابط نزدیکی با آن داشته و تجهیزات نظامی و امنیتی مورد احتیاج آن را تامین می نماید. برای مثال با وجود آنکه گزارش های متعددی درباره استفاده از تسلیحات ساخت انگلیس در جنگ یمن وجود دارد اما با این وجود دولت بوریس جانسون همچنان بر ارسال سلاح و دیگر تجهیزات نظامی به عربستان سعودی تاکید دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1260

به "حرفهای انگلیس درباره حقوق بشر توخالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرفهای انگلیس درباره حقوق بشر توخالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید