حضور عاملی در منزل شهدای سانحه سقوط هواپیما

به گزارش تور ایران، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در منزل مرحوم شهید مهندس شهاب رعنا از جان باختگان سانحه هوایی اخیر ضمن تسلیت گویی به خانواده آن مرحوم با بازماندگان ابراز همدردی کرد.

حضور عاملی در منزل شهدای سانحه سقوط هواپیما

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه خوانساری معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران دبیرخانه این شورا با حضور در منزل مرحوم شهید مهندس شهاب رعنا از جان باختگان سانحه هوایی اخیر ضمن تسلیت گویی به خانواده آن مرحوم با بازماندگان ابراز همدردی کردند. در این ملاقات که در فضایی سرشار از عواطف و اندوه برگزار گردید، عاملی طی سخنانی گفت: هر چند داغ این مصیبت سنگین است اما آنچه که موجب نزول رحمت الهی می گردد، صبر بر این مصیبت است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: متأسفانه در این سانحه جمعی از نخبگان علمی کشور و از جمله مرحوم شهاب رعنا جان خود را از دست دادند و این به معنای از دست رفتن بخشی از سرمایه انسانی کشور است.

عاملی گفت: انشاءلله همه بازماندگان از اجر الهی برخودار باشند و برای ارواح درگذشتگان نیز رحمت الهی را آرزو داریم.

در این ملاقات پدر مرحوم شهاب رعنا به بیان خاطراتی از فرزند خود پرداخت و از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت همراه به دلیل این دلجویی از داغدیدگان تشکر کرد.

عاملی همچنین با حضور در منزل شهید سرائیان از دیگر شهدای سانحه سقوط هواپیما ضمن ابراز همدردی درگذشت دختر و داماد ایشان را به آنها تسلیت گفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 818

به "حضور عاملی در منزل شهدای سانحه سقوط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور عاملی در منزل شهدای سانحه سقوط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید