خبرنگاران محدودیت کرونایی، 2 روز آینده در محورهای اصفهان تشدید می گردد

به گزارش تور ایران، اصفهان - خبرنگاران - رییس پلیس راه اصفهان گفت: محدودیت های کرونایی تردد خودروهای بومی و غیربومی در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین در محورهای مواصلاتی استان تشدید می گردد.

خبرنگاران محدودیت کرونایی، 2 روز آینده در محورهای اصفهان تشدید می گردد

سرهنگ اصغر زارع روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: امکان ورود خودروهایی دارای پلاک های غیربومی به اصفهان وجود ندارد و خودروهای دارای پلاک بومی این شهر هم اجازه خروج ندارند.

وی ادامه داد: این شرایط در شهرستان های گلپایگان و خوانسار هم که در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند، برقرار است و خودروهای بومی و غیربومی اجازه ورود و خروج از این شهرها را ندارند.

رییس پلیس راه اصفهان گفت: محدودیت تردد در شهرستان های تیران و کرون، مبارکه، لنجان و نجف آباد هم که در شرایط نارنجی قرار دارند، وجود دارد و خودروهای مُتخلف در محورهای مواصلاتی این شهرها توسط پلیس اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه جریمه خودروهای مُتخلف در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان و در شهرهای قرمز یک میلیون تومان است، افزود: بر اساس قانون، پلاک های غیربومی در 24 ساعت اول باید از شهرهای با شرایط نارنجی و قرمز خارج شوند، درغیر این صورت جریمه خواهند شد و در صورتی که خودروهای غیربومی پس از گذشت 48 ساعت از شهرهای نارنجی و قرمز خارج نشوند، جریمه بعدی و توقیف سیستمی خواهند شد.

سرهنگ زارع اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته 2 هزار و 252 تذکر به رانندگان خودروهای مُتخلف دارای پلاک غیربومی داده شده و یک هزار و هفت دستگاه خودرو از شهرهای قرمز و نارنجی استان به مبدا خود برگشت داده و جریمه 500 هزار تومانی نیز برای 40 دستگاه خودرو صادر شده است.

وی با بیان اینکه اکنون تردد ایمن و روان در راه های استان برقرار است و مسئله ای از این نظر وجود ندارد، به مسافرانی هم که در شهرهای دیگر حضور دارند، توصیه کرد که سفر خود را مدیریت نمایند و زمان بازگشت خویش را به روزها و ساعات آخر تعطیلات موکول ننمایند.

به گزارش خبرنگاران، در جدیدترین رنگ بندی همه گیری بیماری کووید 19 که سه شنبه دهم فروردین در سامانه ماسک اعلام شد، شهرستان اصفهان و نجف آباد در شرایط نارنجی و پُرخطر قرار گرفتند.

در زمان حاضر در استان اصفهان 12 شهرستان در شرایط زرد(خطر متوسط)، سه شهرستان در شرایط آبی(کم خطر)، و شهرستان های اصفهان، مبارکه، لنجان، تیران و کرون و نجف آباد در شرایط نارنجی(پُرخطر) و 2 شهرستان گلپایگان و خوانسار در شرایط قرمز(بسیار پُرخطر) قرار دارند.

بر اساس مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1701

به "خبرنگاران محدودیت کرونایی، 2 روز آینده در محورهای اصفهان تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت کرونایی، 2 روز آینده در محورهای اصفهان تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید