داده های جستجوی گوگل نشان می دهد که کانادا در میان کشورهای پرجستجو برای دانشجویان خارجی است

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی تی وی نیوز، طبق گزارشی که به وسیله Remitly منتشر شده است، کانادا در 36 کشور جهان از کلمبیا گرفته تا هند بیشترین جستجو را در گوگل برای تحصیل داشته است.

داده های جستجوی گوگل نشان می دهد که کانادا در میان کشورهای پرجستجو برای دانشجویان خارجی است

داده ها با تجزیه و تحلیل حجم جستجوی ماهانه برای عباراتی مانند تحصیل در … یا دانشگاه در … مربوط به 164 کشور جمع آوری شدند.

رتبه بعدی در این لیست اسپانیا بود که بیشترین جستجو را در 13 کشور داشت و پس از آن انگلیس که در 10 کشور رتبه اول را داشت. این گزارش نشان داد که فرانسه بیشترین جستجو را برای دانشجویان کانادایی داشته است.

بعلاوه دانشگاه تورنتو به عنوان پرجست و جوترین دانشگاه کانادا شناخته شد و در رتبه هفتم جهانی نهاده شد. دانشگاه هاروارد در صدر این لیست قرار گرفته است و پس از آن دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس و دانشگاه آکسفورد قرار دارند.

قبل از همه گیری کرونا، ثبت نام دانشجویان بین المللی در کانادا در عرض 10 سال بیش از سه برابر شده بود. در سال تحصیلی 2019-2018، 313 هزار و 395 دانشجوی بین المللی در موسسات تحصیلات تکمیلی کانادا تحصیل می کردند، در حالی که یک دهه قبل تنها 100هزارو 968 دانشجوی بین المللی در این کشور تحصیل می کردند.

در همین زمان، بعضی از رشته ها شاهد رشد بزرگی در جذب دانشجویان بین المللی بوده اند. رشته های ریاضیات، کامپیوتر و علوم اطلاعات 374 درصد افزایش در جذب دانشجویان بین المللی داشته است. ثبت نام دانشجویان بین المللی در برنامه های مرتبط با بخش حمل و نقل نیز تقریباً هفت برابر شده بود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2086

به "داده های جستجوی گوگل نشان می دهد که کانادا در میان کشورهای پرجستجو برای دانشجویان خارجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داده های جستجوی گوگل نشان می دهد که کانادا در میان کشورهای پرجستجو برای دانشجویان خارجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید