دانشگاه خوارزمی به داوطلبان رتبه برتر کنکور یاری هزینه تحصیلی پرداخت می نماید

به گزارش تور ایران، دانشگاه خوارزمی، هر ساله تسهیلاتی را به رتبه های برتر کنکور که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می نمایند، تسلیهاتی ارائه می نماید.

دانشگاه خوارزمی به داوطلبان رتبه برتر کنکور یاری هزینه تحصیلی پرداخت می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه خوارزمی، هر ساله تسهیلاتی را به رتبه های برتر کنکور که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می نمایند، تسلیهاتی ارائه می نماید.

در این دانشگاه، داوطلبان علوم ریاضی و فنی با رتبه زیر 500 کشوری که رشته های مهندسی را برای تحصیل انتخاب می نمایند، ماهیانه مبلغ 450 هزار تومان اعطا می نماید.

داوطلبان علوم ریاضی و فنی که با رتبه های زیر 3000 کشوری در رشته های غیرمهندسی نیز مبلغ 350 هزار تومان اعطا می نماید.

همچنین داوطلبان علوم انسانی که رتبه زیر 200 کشوری در کنکور سراسری قبول شده اند، اگر دانشگاه خوارزمی را برای تحصیل انتخاب نمایند، هم 300 هزار تومان و برای داوطلبان زبان های خارجی با رتبه زیر 250 کشوری نیز، یاری هزینه تحصیلی 250 هزار تومانی دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1370

به "دانشگاه خوارزمی به داوطلبان رتبه برتر کنکور یاری هزینه تحصیلی پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه خوارزمی به داوطلبان رتبه برتر کنکور یاری هزینه تحصیلی پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید