راموس به رکورد 500 بازی در لالیگا رسید، تداوم نمایش درخشان مندی در دروازه چلسی

به گزارش تور ایران، خبرگزاری خبرنگاران- سرخیو راموس در بازی امروز رئال مادرید مقابل هوئسکا، به رکورد 500 بازی در لالیگا رسید.

راموس به رکورد 500 بازی در لالیگا رسید، تداوم نمایش درخشان مندی در دروازه چلسی

به گزارش خبرنگاران، مدافع اسپانیایی رئال مادرید دهمین بازیکنی است که در لالیگا به رکورد 500 بازی می رسد. با اعلام پیج رسمی لالیگا، سرخیو راموس در بازی امروز رئال مادرید به رکورد 500 بازی در این رقابت رسید. فقط 9 بازیکن دیگر از مرز 500 بازی در لالیگا گذاشته اند که در بین آن ها فقط خواکین از بتیس، هنوز در این لیگ بازی می کند. سرخیو راموس در لالیگا، 39 بازی برای سویا و 461 بازی برای رئال مادرید انجام داده است و در این بین 74 گل تا به حال زده است و 5 بار پیروز به کسب جام لالیگا شده است.

- کریستین پولیشیچ، وینگر آمریکایی چلسی در گرم کردن پیش از بازی با برنلی مصدوم شد و از ترکیب تیمش خط خورد. به نقل از وب سایت گل، کریستین پولیشیچ که در اوایل فصل نیز 3 بازی لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ در جریان گرم کردن پیش از بازی با برنلی مصدوم شد و از ترکیب چلسی خط خورد. تیمو ورنر به جای او در ترکیب اصلی چلسی برای بازی با برنلی قرار گرفت. میزان مصدومیت این بازیکن نامشخص است.

- لوکاس وازکز هم اسیر طلسم بازی در سمت راست خط دفاعی رئال مادرید شد. لوکاس وازکز، بعد از دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا و ناچو فرناندز آخرین بازیکنی است که بعد از چند بازی در پست دفاع راست، دچار مصدومیت شد. به نقل از مارکـا، لوکاس وازکز در دقیقه `52 بازی با هوئسکا به دلیل مصدومیت جای خود را به فرلاند مندی داد. فردا آزمایش های بیشتری روی این بازیکن 29 ساله انجام خواهد شد. به این ترتیب انتظار می رود که این مصدومیت عضلانی، لوکاس وازکز را هم از بازی با اینتر خارج کند تا زیدان کار بسیار سختی برای پوشش این منطقه از بازی داشته باشد. احتمالاً فرلاند مندی در دیدار این هفته لیگ قهرمانان اروپا در سمت راست خط دفاعی به میدان خواهد رفت.

- ادوارد مندی در حال طی کردن مسیری است که 16 سال پیش، پتر چک آن را باز کرد. ادوارد مندی در همان بدو ورود خود به چلسی جانشنی کپا آریزابالاگا شد و ثابت کرده که می تواند پس از 2 فصل خیال هواداران چلسی را از بابت داشتن یک دروازه بان مطمئن راحت کند. پس از کلین شیت مقابل برنلی در جریان پیروزی چلسی، ادوارد مندی از زمان پتر چک به اولین دروازه بان چلسی تبدیل شد که در 3 بازی نخست لیگ برتری خود در این تیم، 3 کلین شیت به ثبت می رساند. پتر چک در آگوست 2004 این کلین شیت ها را به ترتیب مقابل منچستریونایتد، بیرمنگام و کریستال پالاس انجام داد.

- چلسی با نتیجه 3-0 برنلی را شکست داد تا به فرایند پیروزی های خود ادامه دهد. ستاره بی چون و چرای آبی های لندنی در این بازی هافبک مراکشی این تیم، حکیم زیاش بود. زیاش در تقابل با برنلی توانست گل نخست چلسی را خودش به ثمر برساند و سازنده گل سوم تیمش برای تیمو ورنر باشد. هافبک تازه وارد تیم لمپارد در مصاحبه پس از بازی از حس و حالش نسبت به حضور در چلسی گفت: هفته خوبی برای من بود. امیدوارم بتوانیم فرایند مان را ادامه دهیم. احساس خوبی دارم و حس می کنم در خانه هستم؛ همه چیز رو به راه است. (بازی های) پس از دیدار های اروپایی مخصوصا همیشه سخت هستند. به نظرم بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم، شروع خوبی داشتیم و به هیچ مسئله ای بر نخوردیم. برنلی در ابتدای بازی یک شانس گلزنی داشت، اما بعد از آن ما کنترل بازی را در دست گرفتیم. شما باید با اعتماد به نفس و بدون ترس از اشتباه کردن بازی کنید. در غیر این صورت اوضاع آن طور که باید پیش نخواهند رفت. هر هفته در حال پیشرفت هستیم می خواهیم به این فرایند ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1429

به "راموس به رکورد 500 بازی در لالیگا رسید، تداوم نمایش درخشان مندی در دروازه چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس به رکورد 500 بازی در لالیگا رسید، تداوم نمایش درخشان مندی در دروازه چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید