گریزمان: می خواهم در MLS به فوتبالم خاتمه دهم

به گزارش تور ایران، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا گفت که قصد دارد در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا به کارش انتها دهد.

گریزمان: می خواهم در MLS به فوتبالم خاتمه دهم

به گزارش خبرنگاران، آنتوان گریزمان در تازه ترین اظهارنظرش درباره از سرگیری مسابقات لالیگای اسپانیا از تاریخ 13 ژوئن (24 خرداد) گفت: بازی اول ما مقابل مایورکا خواهد بود، اما بازی بدون حضور تماشاگران خیلی عجیب خواهد بود. این اولین باری است که من چنین چیزی را تجربه می کنم.

در فاصله 11 هفته مانده به سرانجام فصل جاری لالیگا، بارسلونا با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید، در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار گرفته است. گریزمان که این فصل در 37 بازی 14 گل برای آبی واناری ها به ثمر رسانده، می گوید در زمان قرنطینه در نتیجه شیوع ویروس کرونا، بیشتر وقت خود را با خانواده اش سپری کرده است.

مهاجم 29 ساله و فرانسوی بارسلونا شرح داد: تا به امروز تا اینقدر طولانی به دور از فوتبال نبوده ام، اما از این فرصت استفاده کردم تا از بودن کنار فرزندانم لذت ببرم.

گریزمان که تا سرانجام ماه ژوئن 2024 تحت قرارداد بارسلونا قرار گرفته است، همچنین در گفت وگو با روزنامه لس آنجلس تایمز آمریکا، گفت: هدف و رویای من قهرمانی با بارسلونا در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپاست. پس از تحقق این اهداف، رویای بازی در جام جهانی 2022 قطر و سپس رویای بازی در MLS را در سر دارم.

وی اضافه نمود: نمی دانم در لیگ حرفه ای آمریکا در کدام تیم بازی خواهم کرد، اما واقعاً دوست دارم در MLS بازی کنم. هدفم این است که فوتبالم را در آمریکا با انجام بازی های خوب و نبرد برای کسب جام به سرانجام ببرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1187

به "گریزمان: می خواهم در MLS به فوتبالم خاتمه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان: می خواهم در MLS به فوتبالم خاتمه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید