رقابت 87 کاندیدا برای 4 کرسی استان قزوین در مجلس

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/قزوین در پی انصراف 52 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در استان قزوین، شمار نامزدهای انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان قزوین به 87 نفر رسید.

رقابت 87 کاندیدا برای 4 کرسی استان قزوین در مجلس

اسدالله حمزه ای، دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قزوین امروز پنجشنبه اول اسفند ماه اظهار کرد: در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز 76 نامزد تایید صلاحیت شده حضور داشتند که با انصراف 28 نامزد، شمار نامزدهای باقی مانده در این حوزه به 48 تن کاهش یافت.

حمزه ای در ادامه بیان نمود: در حوزه انتخابیه تاکستان نیز که 24 نامزد تایید صلاحیت شده بودند با انصراف 11 نامزد، شمار نامزدهای باقی مانده به 13 نفر رسید.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول گفت: در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج که 39 نامزد تایید صلاحیت شده داشت نیز با انصراف 13 نفر اکنون 26 نامزد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگاران، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا جمعه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد، 925 هزار و 478 شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد 44 هزار و 318 نفر رای اولی هستند.

1040 شعبه اخذ رأی در سراسر استان قزوین وجود دارد و 624 بازرس فرآیند انتخابات را بازرسی می کنند، همچنین 10 بازرس ویژه و در هر شهرستان یک هیئت بازرسی وجود دارد.

حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز دارای 2 کرسی در مجلس و حوزه های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا و آوج نیز هر کدام دارای یک کرسی کنندگی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 944

به "رقابت 87 کاندیدا برای 4 کرسی استان قزوین در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 87 کاندیدا برای 4 کرسی استان قزوین در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید