رنجبر از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید کرد

به گزارش تور ایران، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید کرد.

رنجبر از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز از بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاه و بخش های اداری دانشکده پزشکی و علوم و فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران واقع در زرگنده بازدید کرد.

در این بازدید مهندس نقیب زاده معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها و خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران حضور داشتند.

خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ضمن عرض خوشامدگویی از توجه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به حمایت و مساعدت در ارتقای حوزه علوم پزشکی تشکر و قدردانی کرد.

رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به ماموریت محوله از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به اهمیت حوزه علوم پزشکی و احتیاج به گسترش آن، گفت: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با توجه به توفیقات خود در امور آموزشی، پژوهشی و درمانی شایستگی توجه و حمایت بیش از پیش هیات رئیسه دانشگاه را دارد و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده به زودی شاهد برطرف و ساماندهی مسائل فضای آموزشی و پژوهشی باشیم.

در سرانجام این بازدید رنجبر از مرکز درمانی جواهری که مدتها پیش به حالت تعطیل درآمده بود نیز بازدید و در جریان برنامه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در احیای این بیمارستان نهاده شد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1248

به "رنجبر از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنجبر از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید