رندرهایی از گوشی گلکسی A34 منتشر شد

به گزارش تور ایران، سامسونگ میخواهد به زودی از گوشی گلکسی A34 رونمایی کند و به همین دلیل امروز شاهد انتشار رندرهایی از این گوشی بوده ایم.

رندرهایی از گوشی گلکسی A34 منتشر شد

اوایل این ماه بود که نخستین رندرهای گوشی گلکسی A54 منتشر شد. میان رده ای که اوایل سال آینده باید به عنوان جانشین گلکسی A53 راهی بازار گردد. اما در رویداد رونمایی از این محصول قطعا شاهد یک سری گوشی های دیگر هم خواهیم بود که یکی از آن ها مدل مالی تر یعنی گلکسی A34 خواهد بود؛ محصولی که به تازگی رندرهایی نیز از آن منتشر شده است.

طراحی ظاهری گلکسی A34 به شکل جالبی شبیه به A54 و البته گوشی های پرچم دار مورد انتظار سامسونگ یعنی سری گلکسی S23 است. البته این موضوع جای تعجبی ندارد چون سامسونگ معمولا تمایل دارد شکل ظاهری گوشی های خود را یکپارچه کند. در گذشته هم می دیدیم که یک قابلیت یا طراحی خاص در ابتدا به گوشی های میان رده اضافه می شد و سپس در پرچم دارها مورد استفاده قرار می گرفت.

این شباهت اما تماما روی پنل پشتی دیده می گردد. جایی که هیچ ماژولی تعبیه نشده و دوربین ها به صورت مجزا روی خود پنل قرار گرفته اند. این طراحی شاید شما را به یاد گلکسی S22 اولترا بیندازد که نخستین پرچم دار سامسونگ با طراحی بدون ماژول محسوب می گردد.

طبق گفته های منبعی که این رندرها را منتشر نموده، ظاهرا گلکسی A34 قرار است در ابعاد 8.2 × 77.7 × 161.3 میلی متر و مقدار 6.5 اینچ (1 اینچ بزرگ تر از گلکسی A33) راهی بازار گردد. نمایشگر این گوشی تخت خواهد بود و دوربین سلفی هم به صورت U شکل در بالاترین بخش مرکزی پنل نمایشگر تعبیه خواهد شد. این یکی از نقاط تفاوت بین A33 و گلکسی A54 است چرا که در مدل قدرتمندتر دوربین سلفی به صورت حفره ای روی نمایشگر تعبیه خواهد شد.

گلکسی A34 از جک 3.5 میلی متری هدفون هم روی فریم پایینی خود برخوردار است، کلید پاور آن با حسگر اثر انگشت ادغام شده که این موضوع باعث می گردد به این نتیجه برسیم که شاید نوع پنل بکار رفته در این محصول LCD باشد. این در حالی است که گلکسی A33 از حسگر زیر نمایشگر بهره می برد و نمایشگر آن هم سوپر AMOLED است. بعلاوه در این گوشی نو احتمالا خبری از سنسور سنجش عمق هم نخواهد بود و این یعنی در مقایسه با نسل قبل یک دوربین از روی پنل پشتی حذف می گردد.

گلکسی A34 باید به همراه گلکسی A54 و احتمالا A74 در شش ماه دوم سال آینده میلادی رونمایی گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2314

به "رندرهایی از گوشی گلکسی A34 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهایی از گوشی گلکسی A34 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید