رنگ جذب ثروت در فنگ شویی

به گزارش تور ایران، قبل از هر چیز اجازه دهید معنای فنگ شویی را برای شما بیان کنیم. فنگ شویی در واقع به تمام روش هایی اطلاق می گردد که شما با استفاده از آن ها کوشش می کنید تا انرژی محیط و کائنات را به خود جذب نمایید. فرقی نمی نماید مشغول ساختمان سازی هستید، دکوراسیون خانه و محل کار خود را تغییر می دهید و یا استایل ظاهری خود را ست می کنید. اگر تمام این کارها را با استفاده از اصول فنگ شویی انجام دهید، می توانید انرژی مورد احتیاج خود را جذب کنید. فنگ شویی ثروت در واقع به تمام کارهایی گفته می گردد که برای جذب انرژی ثروت انجام می دهید. یکی از مهمترین مباحثی که در فنگ شویی ثروت وجود دارد این است که کدام رنگ به جذب ثروت یاری می نماید؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم 4 رنگ بنفش، قرمز، سبز و طلایی رنگ هایی هستند که با استفاده از آن ها می توان مطابق با این اصول، ثروت را جذب کرد.

رنگ جذب ثروت در فنگ شویی

رنگ بنفش: رنگ بنفش از زمان های گذشته تا به امروز نماد اشرافی گری و ثروت بوده است. به عنوان مثال در زمان های گذشته اشراف جامعه لباس های فاخر بنفش رنگ می پوشیدند. بنابراین برای جذب ثروت می توانید به رنگ بنفش اعتماد کنید.

رنگ قرمز: قرمز در طبیعت نماد عنصر آتش است. رنگ قرمز نشان دهنده انرژی و افزایش قدرت است. در فنگ شویی نیز استفاده از رنگ قرمز سبب سوختن انرژی راکد شده و ایجاد فضایی عالی برای رشد انرژی است.

رنگ سبز: از گذشته تا به امروز بسیاری از اسکناس ها با استفاده از رنگ سبز ساخته می شوند. همین امر نشان دهنده قدرت رنگ سبز برای جذب ثروت در فنگ شویی است.

رنگ طلایی: طلایی رنگی مجلل و پرشکوه است که رنگ گران ترین عنصر طبیعت یعنی طلاست. از دیرباز تا کنون استفاده از فلز طلا نماد ثروتمند بودن بوده است. بنابراین استفاده از رنگ طلایی مطابق قوانین فنگ شویی ثروت، به جذب ثروت یاری می نماید.

رنگ فنگ شویی جذب ثروت در منزل

فنگ شویی منزل اعم از کارهایی است که هم برای ساخت خانه و هم برای دکوراسیون و چیدمان وسایل انجام می گردد. برای اثربخشی رنگ ها، می توانید وسایل منزل خود را مطابق رنگ هایی که پیش تر ذکر کردیم، انتخاب نمایید. علاوه بر این ضروری است بدانید الزامی نیست که لوازم منزل را مطابق با این رنگ ها انتخاب کنید، گاه می توانید لوازم دکوری مورد استفاده در منزل را مطابق با یکی از رنگ های بنفش، قرمز، سبز و یا طلایی بهره ببرید. البته توجه داشته باشید انتخاب شما باید به نحوی باشد که بیشترین هارمونی رنگ را با سایر اجزای محیطی ایجاد کند.

به عنوان مثال اگر تم اصلی رنگ در خانه شما طیف یاسی و صورتی است، می توانید قرنیز و یا یراق مورد استفاده در دستگیره در ها را بنفش انتخاب کنید. یا اگر در خانه خود تعدادی گل زیبا دارید می توانید گلدان های خود را به رنگ بنفش تهیه کنید تا هم هارمونی زیبایی با منزل شما داشته باشند و هم برای فنگ شویی و جذب ثروت تاثیر گذار باشند. علاوه بر این همه ما در منزل خود از ابزارهای مختلف استفاده می کنیم تا بتوانیم کارها را راحت تر انجام دهیم. شما می توانید ابزار خود را به رنگ قرمز انتخاب کنید که هم نماد انرژی و هیجان است و هم در فنگ شویی ثروت تاثیر به سزایی دارد.

کدام رنگ به جذب ثروت در محل کار در محل کار یاری می نماید؟

همانطور که گفتیم رنگ های بنفش، قرمز، سبز و طلایی رنگ هایی هستند که در فنگ شویی ثروت، موثرند. قوانین فنگ شویی نیز کارهایی هستند که باید انجام دهید تا بیشترین انرژی مورد نظر را از محیط اطراف خود دریافت نمایید. بدون شک محیط محل کار شما علاوه بر این که در رابطه با فنگ شویی ثروت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خانه دوم شما نیز به شمار میرود. چرا که در طول روز ساعات طولانی را در محل کار خود سپری می کنید. بنابراین اهمیت فنگ شویی ثروت برای محل کار را نمی توانیم نادیده بگیریم.

اگر نمی توانید در محل کار خود تغییرات دکوراسیون انجام دهید، می توانید یک گلدان کوچک (با یکی از رنگ های ذکر شده) تهیه نموده و روی میز کار خود قرار دهید. این کار نه تنها موجب جذب ثروت می گردد، بلکه در ایجاد شادی و نشاط در شما نیز موثر است. علاوه بر گلدان می توانید ابزار و یراق خود یا حتی وسایلی مانند اتوماتیک، دفترچه و … را نیز به همان رنگ دلخواه تهیه کنید.

رابطه فنگ شویی ثروت با استایل ظاهری

علاوه بر منزل و محل کار، برای اجرای قوانین فنگ شویی در جهت جذب ثروت می توانید استایل ظاهری خود را نیز با یکی از رنگ های ذکر شده و یا ترکیب آن ها ست کنید. اگر تمایل ندارید که در یکی از آیتم های اصلی استایل ظاهری خود از رنگ های فوق بهره ببرید، می توانید ساعت یا کیف خود را متناسب با رنگ اصلی استایل تان انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر رنگ پایه استایل شما سفید است، استفاده از یک کیف بنفش علاوه بر افزودن به جذابیت های ظاهری شما می تواند موجب جذب انرژی ثروت هم بگردد.

منبع: اتاق
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2273

به "رنگ جذب ثروت در فنگ شویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ جذب ثروت در فنگ شویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید