سامان قدوس در فهرست نهایی تیم ملی، پلیسیه: بابت نبودن او افسوس می خورم

به گزارش تور ایران، با اعلام سرمربی آمیای فرانسه نام سامان قدوس در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام ملت های 2019 آسیا قرار گرفته است.

سامان قدوس در فهرست نهایی تیم ملی، پلیسیه: بابت نبودن او افسوس می خورم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت le11amienois فرانسه، سامان قدوس با تصمیم کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت های 2019 آسیا که از روز پنجم ماه ژانویه (15 دی) در امارات شروع می گردد جای گرفته است. این یک مشکل جدید برای آمیا است زیرا یک ماه را باید بدون بهترین گلزن خود سپری کند.

کریستوف پلیسیه، سرمربی تیم آمیای فرانسه نیز در این رابطه گفت: سامان قدوس از تیم آمیا جدا می گردد تا در جام ملت های 2019 آسیا شرکت کند. اگر تیم ملی فوتبال ایران تا سرانجام این رقابت ها پیش برود سامان قدوس اواسط ماه فوریه به تیم آمیا بازخواهد گشت. بابت نبودن سامان قدوس افسوس می خورم و چنین چیزی را هم برای خودم آرزو نمی کردم.

رسانه فرانسوی در ادامه این مطلب آورده است: سامان قدوس پس از سرانجام کارش در لیگ برتر سوئد که تقویم متفاوتی با لوشامپیونه فرانسه دارد با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه حضور یافت. سپس به تیم آمیای فرانسه آمد و در هر وقفه بین المللی لیگ ها نیز به اردوی تیم ملی فوتبال ایران می پیوندد. سامان قدوس از 2 سال اخیر تاکنون فرصت استراحت نداشته و حتی مدتی قبل خستگی خود را ابراز نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 198

به "سامان قدوس در فهرست نهایی تیم ملی، پلیسیه: بابت نبودن او افسوس می خورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان قدوس در فهرست نهایی تیم ملی، پلیسیه: بابت نبودن او افسوس می خورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید