سرمربی ویتنام: فردا بازی مهمی با تیم ملی فوتسال ژاپن داریم

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، ترانگو تان عصر امروز شنبه بعداز پیروزی تیمش برابر تاجیکستان در بازی دوم روز دوم رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا که در تبریز برگزار می گردد، در نشست خبری به خبرنگاران گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم، امروز خوب بودیم و توانستیم سه امتیاز مهم بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی ویتنام: فردا بازی مهمی با تیم ملی فوتسال ژاپن داریم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

وی سپس با اشاره به دیدار تیمش با ژاپن در روز یک شنبه گفت: این بازی خیلی مهم است، آنها تیم خوبی هستند و باید فردا برای معین صدرنشین با ژاپن دیدار کنیم. می دانم ژاپن تیم خوبی است و ما هم بازی سختی در پیش داریم ولی برای این بازی آماده هستیم.

سرمربی ویتنام همچنین با بیان اینکه امروز فوق العاده ظاهر شدیم، ادامه داد: نیمی از بازیکنان تیم من 18 و 17 ساله هستند و هیچ تجربه بازی بین المللی و قاره ای نداشتند. ما برای کسب تجربه به این مسابقات آمدیم.

وی اضافه نمود: بازی فردا 50 به 50 است و نمی توان تیمی را از قبل برنده خطاب کرد. مهم این است که بعد از هر بازی درس های جدیدی یاد بگیریم.

دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا که از ظهر روز گذشته شروع شده و تا اول تیر 1398 به میزبانی شهر تبریز در سالن پورشریفی برگزار می گردد، امروز با رقابت اندونزی و چین تایپه شروع شد و در سرانجام با رجحان 6 بر 3 اندونزی به سرانجام رسید.

در دومین بازی امروز نیز از ساعت 14:30 امروز تیم های تاجیکستان و ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به نفع ویتنام به سرانجام رسید و این تیم پیروز شد از گروه سوم به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

بعداز چین تایپه، تاجیکستان دومین تیم حذف شده این مسابقات لقب گرفت و با دو شکست پیاپی باید تبریز را ترک کند.

با این اوصاف ظهر فردا یک شنبه تیم های ژاپن و ویتنام برای سرگروهی در گروه سوم به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 297

به "سرمربی ویتنام: فردا بازی مهمی با تیم ملی فوتسال ژاپن داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ویتنام: فردا بازی مهمی با تیم ملی فوتسال ژاپن داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید