سود خالص تلفیقی شستا به 23 هزار میلیارد تومان رسید، تحقق سود 241 تومانی به ازای هر سهم

به گزارش تور ایران، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با حضور علی اکبر ترکان،رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا،اعضای هیات رییسه مجمع و اکثریت سهام داران برگزار گردید.

سود خالص تلفیقی شستا به 23 هزار میلیارد تومان رسید، تحقق سود 241 تومانی به ازای هر سهم

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط عمومی شستا در جلسه مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) پس از ارایه گزارش تفصیلی محمد رضوانی فر، مدیر عامل شستا ، گزارش حسابرس قرائت و به پرسش های سهامداران پاسخ داده شد. در ادامه ، مجمع وارد دستور شد و صورت های اقتصادی شستا به تصویب مجمع عمومی رسید.

مدیرعامل شستا همچنین از کسب گزارش مقبول از سازمان حسابرسی اطلاع داد و گفت:همچنین رتبه اعتباری این شرکت بر اساس آخرین ارزیابی ها +A اعلام شد که بالاترین رتبه ارائه شده تا به امروز در ایران است.

مدیرعامل شستا در ادامه اضافه نمود: سود عملیاتی تلفیقی شستا با افزایش 77 درصدی به حدود 25هزار میلیارد تومان رسیده است.

رضوانی فر از تحقق سود خالص 19هزار و 283 میلیارد تومانی در شرکت اصلی اطلاع داد و اضافه نمود: این سود نسبت به سال گذشته 4.2 برابر شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: تمام هلدینگ های تابعه شستا در سود تلفیق رشد مناسبی داشتند و همچنین هلدینگ رایتل و هلدینگ انرژی پس از چند دوره به سوددهی رسیدند و از زیان خارج شدند.

مجمع عمومی شستا تصویب کرد: 120 تومان سود به ازای هر سهم پرداخت گردد. مجموعا 9 هزار و 600 میلیارد تومان، معادل 99 درصد از سود قابل تقسیم،میان سهامداران، توزیع می گردد .

گفتنی است بر اساس مصوبه مجمع عمومی، هیچ پاداشی برای اعضای هیئت مدیره در نظر گرفته نشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1413

به "سود خالص تلفیقی شستا به 23 هزار میلیارد تومان رسید، تحقق سود 241 تومانی به ازای هر سهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود خالص تلفیقی شستا به 23 هزار میلیارد تومان رسید، تحقق سود 241 تومانی به ازای هر سهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید