شیوه برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم

به گزارش تور ایران، امتحانات دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری در مدارس برگزار می گردد.

شیوه برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم

به گزارش از ، غلامعلی مویدی رئیس آموزش و پرورش بهمئی گفت: امتحانات دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری در مدارس بهمئی برگزار می گردد.

غلامعلی مویدی با بیان این که پایه نهم در این شهرستان شامل 282 دختر و 342 پسر که جمعا 624 دانش آموز می گردد که در امتحانات سرانجام سال شرکت می نمایند، گفت: امتحانات پایه نهم از روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه شروع تا روز پنج شنبه 13 خرداد ماه سرانجام می یابد.

مویدی اعلام کرد: پایه دوازدهم 505 دانش آموز دختر و پسر هستند که امتحانات این پایه از روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه 24 خرداد ماه به سرانجام می رسد.

او اضافه نمود: امتحانات پایه دوازدهم و نهم بصورت حضوری با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار می گردد و بقیه پایه های تحصیلی به صورت مجازی برگزار می گردد.

او گفت: در شهرستان بهمئی امتحانات پایه دوازدهم پسران در 2 حوزه که شامل دبیرستان امام حسین (ع) دبیرستان شهید بهشتی برگزار می گردد و پایه دوازدهم دختران شامل 2 حوزه در دبیرستان هاجر و سمیه و بعلاوه در بخش ممبی دبیرستان شهید دنیا نژاد برگزار می گردد.

مویدی با بیان این که پایه نهم هم در مدارس خود با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی هماهنگ استانی بصورت حضوری برگزار می گردد، اضافه نمود: انتظار داریم مدیران مدارس هم در برگزاری امتحانات حضوری و مجازی دقت نمایند و نظارت ویژه در رعایت پروتکل های بهداشتی و هم در برگزاری امتحانات را داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بر ضرورت همکاری دستگاه ها با آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات در این شهرستان تأکید کرد و گفت: امیدواریم اداره برق شهرستان همکاری لازم را در طول ایام امتحانات از ساعت 7 صبح الی 12 ظهر را با ما داشته باشند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1912

به "شیوه برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید