عکس، موافقت دولت فرانسه با استرداد جمجمه های مردم الجزایر!

به گزارش تور ایران، دولت فرانسه انتها با استرداد جمجمه 24 تن از مجاهدان الجزائری به این کشور موافقت کرد!

عکس، موافقت دولت فرانسه با استرداد جمجمه های مردم الجزایر!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سیاوش فلاح پور فعال رسانه ای در حوزه مسائل بین المللی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: هر چه از تلخی اش گفته گردد کافی نیست| دولت فرانسه پایان با استرداد جمجمه 24 تن از مجاهدان الجزائری به این کشور موافقت کرد؛ مجاهدانی که در جریان مقاومت علیه استعمار فرانسه کشته شدند. این جمجمه ها در موزه های فرانسه نگهداری میشدند. این جمجمه ها یادگاری از هویت متوحش اروپایی است؛ هویتی که از دل آن، تمدن نوین و حقوق بشر برآمده هویتی که اساسش بر سرکوب و ویرانی ملت های دیگر بنا شده [است].

وی در ادامه نوشت: جالب آنکه قصه هنوز همان است... فقط چهره ها و نقش ها کمی پیچیده تر شده؛ شاید تلخ تر و هولناک تر از تمام این ها، ذهن مفلوک و استعمارزده ای است که در این نبرد تاریخی، از هویت خودش دست کشیده و جانب متجاوز را بگیرد و چه بدبخت، دنیا بینی مفلوکی که حتی برای یک لحظه این وحشیان متجاوز را در قامت حامیان حقوق انسان بپذیرد و باورشان کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1241

به "عکس، موافقت دولت فرانسه با استرداد جمجمه های مردم الجزایر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، موافقت دولت فرانسه با استرداد جمجمه های مردم الجزایر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید