تور کانادا: فرود هواپیما در خانه ای در کانادا ، یک زن کشته شد

به گزارش تور ایران، فرود مرگبار یک هواپیمای سبک در محوطه خانه ای در کانادا موجب کشته شدن یک زن جوان شد. این زن 20 ساله مشغول چمن زنی در حیاط خانه بود که هواپیما هنگام فرود به او برخورد کرد. این حادثه عجیب در سنت اسپریت در منطقه لانائودیر در استان کبک کانادا رخ داد. بنا به گزارش رسانه های محلی قربانی پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

تور کانادا: فرود هواپیما در خانه ای در کانادا ، یک زن کشته شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

خلبان هواپیما هم دچار شوک عصبی شد. پلیس محلی کبک با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: قربانی در داخل ماشین چمن زنی نشسته بود که یک هواپیمای سبک هنگام فرود به او برخورد کرد. این زن به بیمارستان منتقل، اما پزشکان مرگ وی را اظهار داشتند.

ظاهر ا خلبان در حال اجرا مانور فرود بود که به این زن برخورد کرد. بنا بر گزارش گلوبال نیوز در لحظه فرود این زن به وسیله خلبان رویت نشده بود. خلبان هواپیما هم که دچار شوک عصبی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

هنوز هویت قربانی و بعلاوه خلبان هواپیما اعلام نشده است. این هواپیما از نوع یاکولِف یاک 52، یک هواپیمای ساخت شوروی بود که معمولا برای آموزش هوانوردی مورد استفاده قرار می گرفت.

منبع: گردشبان
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1853

به "تور کانادا: فرود هواپیما در خانه ای در کانادا ، یک زن کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: فرود هواپیما در خانه ای در کانادا ، یک زن کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید