قهرمانی: جای جبران وجود دارد ، ویدئو چک تنش ها را از بین برد

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران در روز نخست مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان تیم شهرداری قزوین با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم پیکان شد.

قهرمانی: جای جبران وجود دارد ، ویدئو چک تنش ها را از بین برد

اکرم قهرمانی سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین پس از شکست تیمش مقابل پیکان گفت: پیکان بازیکنان باتجربه ای دارد. بازیکنانم مقابل پیکان نمایش خوبی داشتند و یک ست نیز از این تیم گرفتند. اگر در ست چهارم خطاهای فردی کمتر بود نتیجه تغییر و حتی ممکن بود بازی را پیروز شویم.

سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین ادامه داد: با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کردیم اما جای جبران وجود دارد چرا که در دور برگشت با پیکان ملاقات خواهیم داشت. هدف من استفاده از بازیکنان جوان است متأسفانه یکی از بازیکنان اصلی مان دچار آسیب دیدگی شد و نتوانستیم از او در این ملاقات استفاده کنیم اگر او در بازی حضور داشت قطعاً نتیجه تغییر و روان تر بازی می کردیم. امیدوارم در دور برگشت نتیجه را جبران کنیم.

قهرمانی در انتها درباره استفاده از ویدئو چک در مسابقات نیز گفت: استفاده از ویدئو چک تنش ها را در مسابقات از بین برد. بازیکنان با آرامش بیشتری کار کردند. امیدوارم همواره در ورزش بانوان از این سیستم استفاده گردد، مربیان نیز با خیال آسوده کنار زمین کار خود را دنبال خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1570

به "قهرمانی: جای جبران وجود دارد ، ویدئو چک تنش ها را از بین برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی: جای جبران وجود دارد ، ویدئو چک تنش ها را از بین برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید