قیمت خودروی رانا پلاس و رانا LX در بازار و کارخانه چند؟

به گزارش تور ایران، قیمت خودروی رانا پلاس به 298 میلیون تومان رسید که نشان دهنده کاهش دو میلیون تومانی این محصول نسبت به معاملات روز شنبه است. قیمت رانا LX نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی سطح 250 میلیون تومان متوقف شد.

قیمت خودروی رانا پلاس و رانا LX در بازار و کارخانه چند؟

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته در چنین روزی هم رانا پلاس میان خریداران و فروشندگان با قیمت 300 میلیون تومان دست به دست می شد. این فرایند تا پنجشنبه هفته گذشته نیز ادامه پیدا کرد و در این روز افزایش یک میلیون تومانی به ثبت رسید و رانا پلاس به کانال 301 میلیون تومان وارد شد.

اما در روز شنبه شاهد کاهش یک میلیون تومانی قیمت این محصول بودیم و بار دیگر رانا پلاس تا کانال مهم 300 میلیون تومان عقب نشست. در طول یک ماه اخیر نیز افزایش دو میلیون تومانی برای رانا پلاس به ثبت رسیده است. به عبارت دیگر قیمت این خودرو در دوازدهم خرداد ماه 1401 رو سطح 296 میلیون تومان قرار داشت و حالا با افزایش دو میلیون تومانی به 298 میلیون تومان رسیده است.

در ابتدای سال نیز قیمت رانا پلاس 271 میلیون تومان بود. حالا پس از گذشت 105 روز از امسال شاهد افزایش 27 میلیون تومانی قیمت این خودرو هستیم.

در خصوص قیمت کارخانه و بازار این خودرو نیز حدود 83 میلیون تومان است. در واقع ایران خودرو در حال حاضر رانا پلاس را با قیمت 214 میلیون و 898 هزار تومان به مشتریان عرضه می نمایند.

قیمت رانا LX در بازار امروز به چقدر رسید؟

قیمت رانا LX نیز بدون تغییر به 250 میلیون تومان رسید که نسبت به روز شنبه افزایش و یا کاهشی را به ثبت نرسانده است. اما در روز شنبه شاهد افزایش یک میلیون تومانی این خودرو بودیم. به این علت که رانا LX در پنجشنبه 249 میلیون تومان خرید و فروش می شد و در روز شنبه به 250 میبلیون تومان رسید.

جالب است بدانید که رانا LX در طول یک ماه گذشته هیچ تغییری نداشته است. اما نسبت به نخستین روز معاملاتی امسال تنها دو میلیون افزایش را به ثبت رسانده است. در روز 28 اسفند 1400 نیز قیمت این خودرو روی سطح 249 میلیون تومان قرار داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2246

به "قیمت خودروی رانا پلاس و رانا LX در بازار و کارخانه چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودروی رانا پلاس و رانا LX در بازار و کارخانه چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید