مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند

به گزارش تور ایران، معمای در های بسته تاج محل به همین جا ختم نمی گردد و برخی دیگر نیز معتقد هستند که پشت این در های بسته، ارواح و شیاطین وجود دارند. جالب اینجاست که به رغم اینکه شواهد از عشق بی انتها شاه دنیا به ممتاز محل حکایت دارد، گفته می گردد که شاه دنیا حرمسرای بزرگی داشت و ارتش او نیز به تجاوز و وحشیگری معروف بوده اند.

مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند

تاج محل در فهرست عجایب هفتگانه جدید دنیا واقع شده است و سالانه توریست های زیادی از سرتاسر دنیا برای بازدید از این بنای قدیمی و باشکوه به هندوستان مسافرت می نمایند. اما قسمت های زیادی از این بنا در معرض بازدید دنیاگردان قرار ندارد و جا هایی را در تاج محل سراغ داریم که راز های زیادی در آن ها پنهان شده است.

این در رمزآلود در طبقه هشتیم هتلی با نام بنف اسپرینگز (Banff Springs Hotel)، در آلبرتای کانادا واقع شده است. افرادی که در این هتل اقامت داشته اند مدعی هستند در میان ردیف در های اتاق های هتل خبری از شماره اتاق 873 نیست و در قسمتی که باید این در نهاده شده باشد، یک دیوار کشیده شده است. این کار به گونه ای صورت گرفته که ظاهراً در اتاق 873 ناپدید شده باشد. اما جالب است بدانید هنوز هم پشت این دیوار در اتاق 873 وجود دارد، اما مسئولین هتل ترجیح داده اند تا جلوی این در، یک دیوار بکشند. گفته می گردد حتی اگر به دیواری که جلوی این در کشیده شده ضربه بزنید، صدایی مانند ضربه زدن به دیوار توخالی به گوش می رسد و این قضیه وجود یک در را در پشت این دیوار تأیید می نماید.

منبع مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1971

به "مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: در های مرموزی که برای همواره باید بسته بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید