مقاله: میدان سن مارکو ونیز (ایتالیا)

به گزارش تور ایران، کلیسای جامع سنت مارک یکی از زیباترین و باشکوه ترین کلیساهای جامع در تمام دنیا است. به همین خاطر جای تعجب ندارد که این کلیسا اصلی ترین جاذبه شهر ونیز است. سبک معماری این کلیسا از سبک های بیزانسی، اسلامی و غربی الهام گرفته و بیشتر از 500 ستون و 7900 متر مربع از موزائیک های طلایی و بسیار زیبا دارد که سالن اصلی و داخل 5 گنبد بزرگش را پوشانده اند. مسافران تور ایتالیا در موزه این کلیسا می توانند مجموعه ای شگفت انگیز از فرش ها و پرده های نقش دار، به اضافه مجسمه های برنزی اسب های سن مارکو که در قرن چهارم و در زمان جنگ های صلیبی از قسطنطنیه به اینجا آورده شدند را ببینند.

مقاله: میدان سن مارکو ونیز (ایتالیا)

مسافران تور ایتالیا با خرید بلیت ویژه موزه های سن مارکو می توانند کلی در وقت شان صرفه جویی کنند. این بلیت شامل ورودی قصر دوک، میوزو کوررِر و موزه باستان شناسی می شود. این بلیت برای آن دسته از مسافران تور ونیز که یک یا دو روز در شهر اقامت دارند عالی است. در تلاش برای کاهش آسیب های ناشی از فضولات پرندگان بر بسیاری از مکان های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو در این شهر، غذا دادن به کبوترها ممنوع شده است. تخطی از این قانون جریمه ای بین 50 تا 200 یورو دارد.

غیر از کلیسای جامع سنت مارک، این میدان با برخی دیگر از مهم ترین و جذاب ترین مکان های دیدنی ونیز احاطه شده است؛ در نتیجه در تور ایتالیا خود فرصت شنیدن صدای ناقوس های برج کلیسا، قدم زدن در تالارهای قصر دوک، دیدین آثار ارزشمند موزه باستان شناسی ملی و همچنین لذت بردن از آثار هنری ونیزی در موزه کوررر را از دست ندهید. وقتی حسابی خسته شدید و به انرژی نیاز داشتید، به سراغ کافه های شیک و جذاب دورتادور میدان با صندلی های فضای بیرونی شان بروید. یک بلینی سفارش دهید و در آرامش کامل یکی از بهترین تجربه هایتان در تور ونیز را داشته باشید. البته پول کافی همراه ببرید، چرا که نشستن در بهترین مکان در یک از نمادین ترین و محبوب ترین میدان های جهان ارزان نخواهد بود.

منبع مقاله: میدان سن مارکو ونیز (ایتالیا)

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1972

به "مقاله: میدان سن مارکو ونیز (ایتالیا)" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: میدان سن مارکو ونیز (ایتالیا)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: میدان سن مارکو ونیز (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید