مقام روس: غربی ها امکان مشارکت در زمینه امنیت اطلاعاتی را از بین می برند

به گزارش تور ایران، معاون دبیر شورای امنیت روسیه معتقد است که ادامه سیاست بازدارندگی روسیه از سوی کشورهای غربی باعث از بین رفتن مکانیزم همکاری های مشترک بین المللی و دوجانبه در عرصه امنیت اطلاعاتی شده است.

مقام روس: غربی ها امکان مشارکت در زمینه امنیت اطلاعاتی را از بین می برند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، آلیگ خراموف معاون دبیر شورای امنیت روسیه تأکید کرد که ادامه خط مشی کشورهای غربی در بازدارندگی روسیه، باعث از بین رفتن مکانیزم همکاری ها در عرصه امنیت اطلاعاتی می گردد.

وی در گفت وگو با این خبرگزاری شرح داد: برخوردهای طرف روسی در رابطه با شکل گیری یک سیستم بین المللی مشترک در زمینه امنیت اطلاعاتی از سوی بسیاری از اعضای جامعه جهانی مورد قبول واقع شده است. این در حالی است رویکردهای متضاد بعضی کشورهای غربی و ادامه سیاست بازدارندگی روسیه از سوی آنها منجر به توقف شکل گیری چنین سیستمی و از بین رفتن مکانیزم های موجود در عرصه تأمین امنیت اطلاعاتی، از جمله در ترکیب مشارکت های دوجانبه خواهد شد.

به گفته این مقام بلندپایه امنیتی، کشورهای غربی به جای همکاری حرفه ای در فضای سایبری و انجام تحقیقات مشترک در زمینه جرایم سایبری، راه چاره وارد کردن اتهامات بی پایه و اساس علیه روسیه را در پیش گرفته اند که هیچ نتیجه مثبت و سازنده ای در پی ندارد.

لازم به یادآوری است که ولادیمیر پوتین و جو بایدن، روسای جمهوری روسیه و آمریکا در جریان نشست سران دو کشور که در تاریخ 16 ژوئن، 26 خرداد ماه در ژنو برگزار گردید، در مورد شروع رایزنی های دوجانبه درباره امنیت سایبری در آینده نزدیک به توافق رسیدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1852

به "مقام روس: غربی ها امکان مشارکت در زمینه امنیت اطلاعاتی را از بین می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام روس: غربی ها امکان مشارکت در زمینه امنیت اطلاعاتی را از بین می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید