مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در سلسله

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/لرستان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در شهرستان سلسله اطلاع داد.

مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در سلسله

صید احمد مرادی، نهم آبان ماه در بازدید از محل اجرای طرح فرآوری و بسته بندی انواع گیاهان دارویی در روستای کهریز شهرستان سلسله، اظهار کرد: این پروژه با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید با مشارکت بخش خصوصی و با مدیریت یکی از جوانان کارآفرین منطقه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 1200 مترسطح زیربنا برای احداث سالن فراوری اختصاص خواهد یافت و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال بیش از 10 نفر فراهم می گردد.

وی اعلام نمود: توسعه کارگاه های فرآوری گیاهان دارویی مکمل کشت این محصولات ارگانیک و پر ارزش هستند و از اولویت های مهم سازمان جهاد کشاورزی است و به همین دلیل اقدامات مناسبی در شهرستان های خرم آباد، الیگودرز و سلسله درحال پیگری است.

مرادی هدف از اجرای این طرح را تکمیل زنجیره های فراوری، کاهش ضایعات، بسته بندی، اشتغال، بازاریابی، توسعه صادرات، درآمدافزایی و برندسازی محصولات فراوریی برای شناخت در سطح ملی و ... مطرح کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1436

به "مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در سلسله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در سلسله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید